Rallyový vývoj kolem Roberta Kubicy jde dále. Poté, co Polák ve Finsku podal další slušný výkon, se začalo opět mluvit o jeho možném přestupu do WRC. U Citroënu si nechávají otevřená vrátka.
Pokud by šlo vše dle představ šéfa týmu Citroën, Yvese Mattona, tak by se Robert Kubica mohl do speciálu WRC posadit už ve Španělsku. "Záleží to ale na tom, jak to bude vypadat ve WRC2. Koneckonců chce vyhrát titul tam."
Samotný Kubica se snaží spekulace o možném přechodu na vůz kategorie World Rally Car mírnit. "Není pravdou, že ve Španělsku pojedu s WRC. To momentálně platí i pro příští rok. Ještě opravdu nevím, co budu dělat příští rok. Pokud se rozhodnu zůstat v rallysportu, pak samozřejmě budu uvažovat o WRC," říká Robert Kubica.
To u Citroënu samozřejmě rádi slyší. Chtějí totiž využít velké popularity bývalého jezdce Formule 1. "Momentálně čekám až na dobu po Rally Deutschland. Ale pak budu o jezdeckém složení na rok 2014 uvažovat. Robert je samozřejmě na mém velmi krátkém seznamu, pokud tedy bude chtít pokračovat, tak by byl vstup do WRC docela logický. Nemluvím o celém šampionátu, ale několika rally by se zúčastnit mohl," dodal Matton.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?