Rallyový vývoj kolem Roberta Kubicy jde dále. Poté, co Polák ve Finsku podal další slušný výkon, se začalo opět mluvit o jeho možném přestupu do WRC. U Citroënu si nechávají otevřená vrátka.
Pokud by šlo vše dle představ šéfa týmu Citroën, Yvese Mattona, tak by se Robert Kubica mohl do speciálu WRC posadit už ve Španělsku. "Záleží to ale na tom, jak to bude vypadat ve WRC2. Koneckonců chce vyhrát titul tam."
Samotný Kubica se snaží spekulace o možném přechodu na vůz kategorie World Rally Car mírnit. "Není pravdou, že ve Španělsku pojedu s WRC. To momentálně platí i pro příští rok. Ještě opravdu nevím, co budu dělat příští rok. Pokud se rozhodnu zůstat v rallysportu, pak samozřejmě budu uvažovat o WRC," říká Robert Kubica.
To u Citroënu samozřejmě rádi slyší. Chtějí totiž využít velké popularity bývalého jezdce Formule 1. "Momentálně čekám až na dobu po Rally Deutschland. Ale pak budu o jezdeckém složení na rok 2014 uvažovat. Robert je samozřejmě na mém velmi krátkém seznamu, pokud tedy bude chtít pokračovat, tak by byl vstup do WRC docela logický. Nemluvím o celém šampionátu, ale několika rally by se zúčastnit mohl," dodal Matton.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?