Citroën Total Abu Dhabi WRT startoval do osmého závodu letošní sezony ve Finsku s velkými ambicemi. Nakonec se ale museli spokojit se čtvrtým místem pro Mikka Hirvonena a pátým pro Daniho Sorda. Kris Meeke se třetí DS3 WRC vypadl jen těsně před cílem.
Mikko Hirvonen chtěl ještě využít známého testu Ouninpohja v sobotu ráno k útoku na podiové umístění. To se však úplně nepodařilo. "Ti tři mladíci vpředu jsou také velmi rychlí. Já sám jsem, i když jsem neudělal sebemenší chybičku, nemohl stáhnout žádný čas. Mohl jsem být možná ještě o trochu rychlejší, ale z pohledu rizika to nemělo cenu. Musím ale stále tlačit na plyn, abych byl poblíž, kdyby se cokoliv stalo," řekl Mikko Hirvonen v sobotu před odpolední sekcí.
"Dal jsem do toho vše, ale v této rally je takřka nemožné ztracený čas získat zpět. Nepřijel jsem sem, abych dojel na čtvrtém místě. Výsledek je určitě zklamáním," dodala jednička týmu Citroën. Zklamání zažil i Kris Meeke. Poté, co před začátkem posledního dne na Hirvonena ztrácel pouze pár sekund a zvláště po Ouninpohji byl nadšený ("opravdu jízda jako na horské dráze...a ta atmosféra!"), ve druhém průjezdu touto legendou však šel přes střechu. Do té doby to byl ale povedený víkend.
To Dani Sordo podával, podobně jako Mikko snad až na začátek soutěže, nevýrazné výkony celý víkend a dojel až pátý, ani on není spokojený. "Po takovém závodu prostě nemůžu být šťastný. Nebyl jsem si jistý, scházelo mi tempo, tento víkend chci prostě pokud možno co nejrychleji zapomenout."
Podobný názor sdílí také šéf týmu Citroën, Yves Matton: "Aby nedojelo žádné auto na bedně, to je frustrující pro celý tým. Zvláště po výkonech Mikka zkraje rally. I pro Krise je to po fantastickém výkonu při prvním startu s DS3 WRC velké zklamání. Že to nemohl proměnit v dobrý výsledek, je zkrátka škoda. Ale teď už se soutředíme na Německo - na návrat na asfalt."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?