Petter Solberg odešel po loňské sezoně z MS v rally, protože se s nikým nedohodl na další spolupráci. Letos ho tak můžeme vídat v ME v rallycrossu. Do WRC by se Nor ale rád vrátil.
Petter Solberg má s MS v rally ještě nevyřízené účty. "Musel jsem skončit dříve, než jsem skončit chtěl." říká Nor pro Motorsport News. Na konci loňské sezony totiž jezdec zjistil, že pro něj není nikde místo. Jeho zaměstnavatel, M-Sport, dal přednost mladíkům Madsi Ostbergovi a Evgeny Novikovovi, kteří byli ochotni zafinancovat část budgetu týmu.
"Mám rád rallysport, na tom se nic nezměnilo a myslím si, že mistrvství světa mám stále co nabídnout." Dodal Petter, který touží po comebacku do WRC.
Díky změnám, kterými tým mezi sezonami projde, by mohlo být místo u Citroenu, ani u Hyundaie není nic jistého. "Vždycky jsem říkal, že se chci vrátit a rád bych ještě jednou dostal šanci bojovat o titul. To znamená účastnit se všech rally. Vím, že mám rychlost, je to frustrující sedět u cesty a moci se jenom koukat." Dodal mladší z bratrů Solbergů, který by se měl objevit na Finland Rally, kde by mělo proběhnout první kolo jednání o jeho budoucí kariéře.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?