Petter Solberg odešel po loňské sezoně z MS v rally, protože se s nikým nedohodl na další spolupráci. Letos ho tak můžeme vídat v ME v rallycrossu. Do WRC by se Nor ale rád vrátil.
Petter Solberg má s MS v rally ještě nevyřízené účty. "Musel jsem skončit dříve, než jsem skončit chtěl." říká Nor pro Motorsport News. Na konci loňské sezony totiž jezdec zjistil, že pro něj není nikde místo. Jeho zaměstnavatel, M-Sport, dal přednost mladíkům Madsi Ostbergovi a Evgeny Novikovovi, kteří byli ochotni zafinancovat část budgetu týmu.
"Mám rád rallysport, na tom se nic nezměnilo a myslím si, že mistrvství světa mám stále co nabídnout." Dodal Petter, který touží po comebacku do WRC.
Díky změnám, kterými tým mezi sezonami projde, by mohlo být místo u Citroenu, ani u Hyundaie není nic jistého. "Vždycky jsem říkal, že se chci vrátit a rád bych ještě jednou dostal šanci bojovat o titul. To znamená účastnit se všech rally. Vím, že mám rychlost, je to frustrující sedět u cesty a moci se jenom koukat." Dodal mladší z bratrů Solbergů, který by se měl objevit na Finland Rally, kde by mělo proběhnout první kolo jednání o jeho budoucí kariéře.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.