Nedávno představený projekt Martina Semeráda- Driving Academy se pomalu rozvíjí a kromě pravidelných kurzů a lekcí sportovní jízdy na českých okruzích nyní přichází s novinkou na poli motoristicko-vzdělávacích akcí v ČR- Kurz sportovní jízdy na šotolině.
Vůbec první kurz na nezpevněném povrchu se uskuteční v režii Martina Semeráda a Driving Academy na autokrosové trati u Humpolce v úterý 16.7. a bude zaměřen na efektivní způsob řízení vozu na povrchu, který do určité míry může simulovat jízdu na sněhu, se kterým se čeští řidiči na silnici mohou každoročně setkat a mnohdy tato konfrontace dopadá pro řidiče nečekaně spatně.
Stejně jako u kurzů na asfaltových okruzích, tak i v Humpolci bude přichystána trať pro všechny druhy vozů, jejichž majitelé mají zájem o vlastní řidičský růst za dozoru profesionálního závodního jezdce a jak už je zvykem, na výběr jsou dvě verze – komplexní kurz Sport Driving a navazující praktická lekce- Sport practice.
„Akce je určena především pro lidi, kteří chtějí zdokonalit své řidičské umění na nezpevněném povrchu s vlastním vozem, ať už sériovým nebo závodním. Kurz Sport Driving je takovým zasvěcením do tajů řízení na šotolině, kdy se účastníci během teoretické části dozvědí všechny potřebné základní praktiky a zákonitosti, které pak aplikují a cvičí během praktické části. Navazující lekce Sport Practice je o pilování a prohlubování praktických dovedností a je zároveň ideální příležitostí k vyzkoušení si vlastního vozu v bezpečném prostředí na netradičním avšak velmi zábavném povrchu. Trať bude před akcí čerstvě srovnána, aby byla použitelná i pro úplně sériová vozidla.“, popisuje novinku v repertoáru Driving Academy její zakladatel a hlavní instruktor Martin Semerád.
Sport Driving:
Celodenní komplexní kurz skládající se z teoretické a praktické části, během nichž se účastníci seznámí se základními i pokročilými technikami jízdy na nezpevněném povrchu, díky kterým dokážou lépe ovládat svůj vůz a reagovat na vzniklou situaci nejen na závodním okruhu, ale i v běžném provozu.
Kurzem účastníky provádí Martin Semerád, který patří mezi nejzkušenější české piloty, co se týká jízdy na nezpevněném povrchu, díky několika sezónám v Mistrovství Světa v rally.
Martin si bude během praktické části individuálně sedat k účastníkům do vozu a z pozice spolujezdce poradí přímo za jízdy.
Jako bonus budou mít účastníci šanci se svézt s Martinem na trati s jeho závodním Mitsubishi Lancer Evo IX.
Cena: 5 900 kč/vůz Ideální počet účastníků: 8
Harmonogram:
08:30 – 09:00
příjezd na trať, coffebreak
09:00 – 10:00
teoretická část, výklad na učebně
10:00 – 12:00
praktická část- cvičení na dráze
12:00 – 12:45
čas na oběd
12:45 – 14:00
individuální jízdy s instruktorem
14:00 – 14:5
individuální jízdy s instruktorem + svezení v závodním voze
15:00
konec kurzu
Sport practice:
Lekce je nadstavbou na základní kurz sportovní jízdy (Sport Driving), ale jeho absolvování není podmínkou. Lekce je zaměřena především na praxi s vlastním vozem. Čím víc času strávíte na dráze, tím lépe poznáte jeho chování a s každým nabitým kilometrem se stáváte lepším řidičem. Všem účastníkům bude opět k dispozici automobilový závodník Martin Semerád, který si bude postupně sedat do jednotlivých aut, a z pozice buď řidiče, nebo spolujezdce (dle vůle účastníka), adekvátně poradí s technikou efektivní popř. efektní sportovní jízdy na nezpevněném povrchu. Cena: 2 290 kč/vůz Ideální počet účastníků: 10
- Harmonogram:
15°°- příjezd na trať
15:10- Stručná základní teorie (v případě zájmu) 15:20- 15:30 - Seznámení se s okruhem (základní stopa- had) 15:30- 17:30 - Volné ježdění s instruktorem
17:30- 18:55 – Volné ježdění s instruktorem protisměr 19:00- debriefing, ukončení akce
V případě dotazů a registrací pište na info@driving-academy.cz
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?