KL Racing ide do Topoľčian pre ďalšie body

Majerčák, Vlastimil - Kollárik, Marcel
Majerčák, Vlastimil - Kollárik, Marcel, foto: Archiv RallyZone.cz
Miroslav Majláth 28. května 2013 19:42
Sdílej:

Slovenský rally šampionát pokračuje po takmer mesačnej prestávke už počas nadchádzajúceho víkendu. Pod hlavičkou KL Racing Teamu sa na štart XIV. Rally Tríbeč postaví trojica súťažných posádok.

„V minulom roku to bolo o získavaní skúseností, teraz už od chalanov očakávam aj nejaké výsledky. V doterajšom priebehu šampionátu ma ich výkony potešili, dúfam, že po Rally Tríbeč to bude rovnaké. Hlavné je, aby všetci došli v poriadku do cieľa, vtedy budem najspokojnejší,“ začal rozhovor manažér KL Racing Teamu, Marek Lokaj.

Zdolať vyše šesťsto kilometrov dlhú trať, ale aj pätnástku rýchlostných skúšok ako prvá z KL Racing Teamu sa vyberie posádka Vlastimil Majerčák – Marcel Kollárik na vozidle Mitsubishi Lancer EVO IX. „V minuloročnej sezóne to bola naša druhá súťaž s Mitsubishi. Trochu nás prenasledovali technické problémy, ale nakoniec sme videli cieľ, čím sme splnili tímovú stratégiu. Trate boli pekné, aj keď trochu rozbité. Teraz by sme určite radi zabojovali medzi prvou trojicou v našej triede, konkurencia je však silná, počasie hlásia nestále, čo môže taktiež rozhodovať, ja len dúfam, že všetko pôjde tak, ako sme si naplánovali,“ opísal plány pre tohtoročnú Rally Tríbeč Vlasto Majerčák.

Hneď za Vlastovým a Marcelovým chrbtom na trať vyštartuje dvojica Tomáš Kukučka – Marek Podobník na rovnakom Mitsubishi Lancer EVO IX. Tomáš po minuloročnej súťaži hlásil: „Som so svojim výkonom spokojný. Zrýchlili sme, ale je to trochu aj zásluhou auta, ktoré oproti Prešovu teraz papá sto dvojku benzín. Má navyše namontované aj väčšie brzdy, čo tiež výrazne pomáha. Stále je však kde zrýchľovať. Bola to iba moja druhá súťaž a ja som spokojný.“ V tohtoročnej sezóne je však všetko inak a z Kuka sa už stal starý ostrieľaný rallysta. „Je pravda, že skúseností poriadne pribudlo a teraz treba začať už bojovať aj o lepšie umiestnenie. Mojim a Marekovým cieľom je dojazdiť v prvej trojici v triede, ale ak budú trate rozbité ako v minulom roku, rozhodovať môžu aj defekty, tak iba dúfam, že sa nám im podarí vyhnúť,“ dodal Tomáš Kukučka pred aktuálnou Rally Tríbeč.

Úlohu akýchsi Benjamínkov v Žilinskom KL Racing Teame hrá dvojica Tomáš Fusko – Jakub Slovák, ktorí sa predstavia v spolupráci so Škodou Felicia Kit Car. Zatiaľ čo na úvodnej súťaži v Maďarsku zajazdil Tomáš veľmi pekne, v Prešove utrhol koleso Felicie už v prvom teste a keďže náhradné diely na Kit Car tím nemal poruke, tak neostalo nič iné, iba sa zbaliť a pobrať na cestu domov. „Dúfam, že v Topoľčanoch sa nám bude dariť lepšie ako v Prešove a ja zase nevystrojím nejakú blbosť. Súčiastky sme totiž dávali iba veľmi ťažko dokopy, týchto áut už nie je veľa, o to je to ťažšie. Držte nám palce nech to vyjde a dúfam, že sa vidíme na cieľovej rampe,“ vyhlásil Tomáš Fusko pred cestou do Topoľčian.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.