V Argentině se vrací za volant tovární DS3 WRC Sébastien Loeb. Francouz chce pokračovat ve své výjimečné sérii. I další dva jezdci francouzské značky chtějí na šotolinových tratích uspět.
Argentina je místo totálního triumfu Sébastiena Loeba. Legendární Francouz vyhrál v Argentině soutěž pokaždé v předešlých 7 letech a letos chce s touto statistikou pokračovat. Po dvou soutěžích, kdy absentoval, však neví, co se od něj může očekávat: "Je těžké říci, zda-li tato pauza, kdy jsem nejel poslední dvě soutěže, ovlivní moji rychlost na začátku soutěže."
Úřadující mistr světa i přes neúčast ve dvou soutěžích stále drží v hodnocení MS třetí příčku. Rally Argentina je pro něj speciální soutěží. Také týmový kolega, Mikko Hirovnen, má na Argentinu dobré vzpomínky. Vloni dokázal po dobu soutěže držet s Loebem krok.
Díky zisku druhého místa tak Citroën vloni v Argentině vybojoval ceněný double. Fin je v tabulce na druhém místě, na vedoucího Ogiera již nicméně ztrácí 54 bodů. Po poslední soutěži v Portugalsku ale v oblasti nastavení DS3 WRC učinil pokrok správným směrem: "Po Portugalské rally jsme opět testovali a v oblasti nastavení DS3 WRC jsme se posunuli o krok dál správným směrem.
V posledních dvou soutěžích jsem byl druhý, teď bych chtěl o jedno místo poskočit vpřed a tuto rally vyhrát." Třetí jezdec Citroënu, Dani Sordo, se na výzvu v Argentině velice těší: "Miluji Argentinskou rally! Je to soutěž, při níž se cítím jako doma."
Španěl drží aktuálně pátou příčku v MS. V Portugalsku sice vyšel bodově naprázdno, ale povzbuzující je fakt, že dokázal držet tempo s Ogierem: "S autem jsem mohl dělat, co jsem potřeboval a myslím, že nebýt chyby jsem mohl bojovat o vítězství. Tím se ale nechci nechat ukonejšit, podmínky v Argentině budou zcela odlišné."
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?