V Argentině se vrací za volant tovární DS3 WRC Sébastien Loeb. Francouz chce pokračovat ve své výjimečné sérii. I další dva jezdci francouzské značky chtějí na šotolinových tratích uspět.
Argentina je místo totálního triumfu Sébastiena Loeba. Legendární Francouz vyhrál v Argentině soutěž pokaždé v předešlých 7 letech a letos chce s touto statistikou pokračovat. Po dvou soutěžích, kdy absentoval, však neví, co se od něj může očekávat: "Je těžké říci, zda-li tato pauza, kdy jsem nejel poslední dvě soutěže, ovlivní moji rychlost na začátku soutěže."
Úřadující mistr světa i přes neúčast ve dvou soutěžích stále drží v hodnocení MS třetí příčku. Rally Argentina je pro něj speciální soutěží. Také týmový kolega, Mikko Hirovnen, má na Argentinu dobré vzpomínky. Vloni dokázal po dobu soutěže držet s Loebem krok.
Díky zisku druhého místa tak Citroën vloni v Argentině vybojoval ceněný double. Fin je v tabulce na druhém místě, na vedoucího Ogiera již nicméně ztrácí 54 bodů. Po poslední soutěži v Portugalsku ale v oblasti nastavení DS3 WRC učinil pokrok správným směrem: "Po Portugalské rally jsme opět testovali a v oblasti nastavení DS3 WRC jsme se posunuli o krok dál správným směrem.
V posledních dvou soutěžích jsem byl druhý, teď bych chtěl o jedno místo poskočit vpřed a tuto rally vyhrát." Třetí jezdec Citroënu, Dani Sordo, se na výzvu v Argentině velice těší: "Miluji Argentinskou rally! Je to soutěž, při níž se cítím jako doma."
Španěl drží aktuálně pátou příčku v MS. V Portugalsku sice vyšel bodově naprázdno, ale povzbuzující je fakt, že dokázal držet tempo s Ogierem: "S autem jsem mohl dělat, co jsem potřeboval a myslím, že nebýt chyby jsem mohl bojovat o vítězství. Tím se ale nechci nechat ukonejšit, podmínky v Argentině budou zcela odlišné."
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?