V Argentině se vrací za volant tovární DS3 WRC Sébastien Loeb. Francouz chce pokračovat ve své výjimečné sérii. I další dva jezdci francouzské značky chtějí na šotolinových tratích uspět.
Argentina je místo totálního triumfu Sébastiena Loeba. Legendární Francouz vyhrál v Argentině soutěž pokaždé v předešlých 7 letech a letos chce s touto statistikou pokračovat. Po dvou soutěžích, kdy absentoval, však neví, co se od něj může očekávat: "Je těžké říci, zda-li tato pauza, kdy jsem nejel poslední dvě soutěže, ovlivní moji rychlost na začátku soutěže."
Úřadující mistr světa i přes neúčast ve dvou soutěžích stále drží v hodnocení MS třetí příčku. Rally Argentina je pro něj speciální soutěží. Také týmový kolega, Mikko Hirovnen, má na Argentinu dobré vzpomínky. Vloni dokázal po dobu soutěže držet s Loebem krok.
Díky zisku druhého místa tak Citroën vloni v Argentině vybojoval ceněný double. Fin je v tabulce na druhém místě, na vedoucího Ogiera již nicméně ztrácí 54 bodů. Po poslední soutěži v Portugalsku ale v oblasti nastavení DS3 WRC učinil pokrok správným směrem: "Po Portugalské rally jsme opět testovali a v oblasti nastavení DS3 WRC jsme se posunuli o krok dál správným směrem.
V posledních dvou soutěžích jsem byl druhý, teď bych chtěl o jedno místo poskočit vpřed a tuto rally vyhrát." Třetí jezdec Citroënu, Dani Sordo, se na výzvu v Argentině velice těší: "Miluji Argentinskou rally! Je to soutěž, při níž se cítím jako doma."
Španěl drží aktuálně pátou příčku v MS. V Portugalsku sice vyšel bodově naprázdno, ale povzbuzující je fakt, že dokázal držet tempo s Ogierem: "S autem jsem mohl dělat, co jsem potřeboval a myslím, že nebýt chyby jsem mohl bojovat o vítězství. Tím se ale nechci nechat ukonejšit, podmínky v Argentině budou zcela odlišné."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?