Již příští týden se poprvé v letošní sezóně ukáže fanouškům Robert Kubica, kterého čeká premiéra v mistrovství Evropy. Podaří se mi vyhrát?
Pomalu ale jistě se blíží start třetí soutěže mistrovství Evropy v rally, kterou bude asfaltová Rally Islas Canarias. Zde se odehraje rovněž premiéra Roberta Kubici na tratích mistrovství Evropy a rovněž to bude první start za volantem Citroenu DS3 RRC. Kubica je tedy již před startem považovám za nejžhavějšího kandidáta na vítězství, což si myslí i šéf továrního týmu Citroen Yves Matton.
"Když jsem viděl, jaké zajížděl časy na Rally du Var, tak si myslím, že může na Kanárských ostrovech vyhrát, ale nevím, jaká je úroveň ostatních posádek v mistrovství Evropy," říká Yves Matton. "Spousta věcí bude pro Roberta nových, i když je to velký talent a je hodně motivovaný. Momentálně se nachází v období, kdy se bude učit a ne pokoušet se vyhrát každý závod."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?