Při třetí soutěži mistrovství Evropy se objeví na trati Mini S2000 ze stáje Prodrive. Za volant se posadí Luis Monzón.
Naposledy mohli fanoušci spatřit vozy Mini týmu Prodrive při Španělské Rally v loňském roce, kde za volant usedl Dani Sordo a Fin Jarkko Nikara. Od té doby kolovalo spousta spekulací ohledně týmu Mini, avšak ani na jedné ze tří doposud odjetých soutěží mistrovství světa se tým neukázal. Ovšem při třetí soutěži mistrovství Evropy se objeví na trati jeden speciál Mini S2000 ze stájí Prodrive a to, když za jeho volant usedne domácí Luis Monzón. Monzón dokončil loňský ročník Rally Islas Canarias na celkovém čtvrtém místě a v hodnocení IRC skončil dokonce třetí.
"Bude velmi těžké vyrovnat se s těmi nejlepšími piloty v Evropě. V minulém roce jsem jel ve slušném tempu. Mám další motivaci, protože jsem doma a znám zdejší tratě. Vždy jsem se snažil dostat z auta maximum a určitě se pokusím vyhrát. Letos budu bojovat rovněž o titul mistra Španělska, ale ještě čekám na odpovědi o několika mých sponzorů, abychom mohli navýšit náš ropočet," říká Lius Monzón.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?