Při třetí soutěži mistrovství Evropy se objeví na trati Mini S2000 ze stáje Prodrive. Za volant se posadí Luis Monzón.
Naposledy mohli fanoušci spatřit vozy Mini týmu Prodrive při Španělské Rally v loňském roce, kde za volant usedl Dani Sordo a Fin Jarkko Nikara. Od té doby kolovalo spousta spekulací ohledně týmu Mini, avšak ani na jedné ze tří doposud odjetých soutěží mistrovství světa se tým neukázal. Ovšem při třetí soutěži mistrovství Evropy se objeví na trati jeden speciál Mini S2000 ze stájí Prodrive a to, když za jeho volant usedne domácí Luis Monzón. Monzón dokončil loňský ročník Rally Islas Canarias na celkovém čtvrtém místě a v hodnocení IRC skončil dokonce třetí.
"Bude velmi těžké vyrovnat se s těmi nejlepšími piloty v Evropě. V minulém roce jsem jel ve slušném tempu. Mám další motivaci, protože jsem doma a znám zdejší tratě. Vždy jsem se snažil dostat z auta maximum a určitě se pokusím vyhrát. Letos budu bojovat rovněž o titul mistra Španělska, ale ještě čekám na odpovědi o několika mých sponzorů, abychom mohli navýšit náš ropočet," říká Lius Monzón.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?