Do mistrovství Evropy vstupuje další pilot na voze S2000 a tím je mistr Německa Mark Wallenwein na Škodě Fabia S2000.
Jméno Marka Wallenweina snad ani nelze dlouze představovat. Tento 25-letý německý soutěžák je známý i na našem území, když se v roce 2011 představil i na Barum Czech Rally se Škodou Fabia S2000. S tímto vozem brázdí Wallenwein tratě již tři roky a letos ho čeká čtvrtá sezóna za volantem Fabie. Za uplynulé tři roky vybojoval čtvrté místo v mistrovství Německa (2010), 21. místo v IRC (2011) a momentálně je úřadujícím šampionem své země.
V letošním roce uvidíme Marka Wallenweina až na šesti soutěžích mistrovství Evropy. A jak již bylo řečeno, tak to bude za volantem Škody Fabia S2000. Úvodní soutěží pro tohoto pilota bude Rally Sata Acores. "Chci udělat ve své kariéře další krok a mistrovství Evropy mi tuto šanci nabízí. Určitě pojedeme čtyři soutěže, ale chtěli bychom náš program ještě rozšířit. Námám zkušenosti na to, abych mohl bojovat o stupně vítězů, ale pokud budu na Azorech do první osmičky, tak budu šťastný," říká Mark Wallenwein.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?