Do mistrovství Evropy vstupuje další pilot na voze S2000 a tím je mistr Německa Mark Wallenwein na Škodě Fabia S2000.
Jméno Marka Wallenweina snad ani nelze dlouze představovat. Tento 25-letý německý soutěžák je známý i na našem území, když se v roce 2011 představil i na Barum Czech Rally se Škodou Fabia S2000. S tímto vozem brázdí Wallenwein tratě již tři roky a letos ho čeká čtvrtá sezóna za volantem Fabie. Za uplynulé tři roky vybojoval čtvrté místo v mistrovství Německa (2010), 21. místo v IRC (2011) a momentálně je úřadujícím šampionem své země.
V letošním roce uvidíme Marka Wallenweina až na šesti soutěžích mistrovství Evropy. A jak již bylo řečeno, tak to bude za volantem Škody Fabia S2000. Úvodní soutěží pro tohoto pilota bude Rally Sata Acores. "Chci udělat ve své kariéře další krok a mistrovství Evropy mi tuto šanci nabízí. Určitě pojedeme čtyři soutěže, ale chtěli bychom náš program ještě rozšířit. Námám zkušenosti na to, abych mohl bojovat o stupně vítězů, ale pokud budu na Azorech do první osmičky, tak budu šťastný," říká Mark Wallenwein.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?