Do mistrovství Evropy vstupuje další pilot na voze S2000 a tím je mistr Německa Mark Wallenwein na Škodě Fabia S2000.
Jméno Marka Wallenweina snad ani nelze dlouze představovat. Tento 25-letý německý soutěžák je známý i na našem území, když se v roce 2011 představil i na Barum Czech Rally se Škodou Fabia S2000. S tímto vozem brázdí Wallenwein tratě již tři roky a letos ho čeká čtvrtá sezóna za volantem Fabie. Za uplynulé tři roky vybojoval čtvrté místo v mistrovství Německa (2010), 21. místo v IRC (2011) a momentálně je úřadujícím šampionem své země.
V letošním roce uvidíme Marka Wallenweina až na šesti soutěžích mistrovství Evropy. A jak již bylo řečeno, tak to bude za volantem Škody Fabia S2000. Úvodní soutěží pro tohoto pilota bude Rally Sata Acores. "Chci udělat ve své kariéře další krok a mistrovství Evropy mi tuto šanci nabízí. Určitě pojedeme čtyři soutěže, ale chtěli bychom náš program ještě rozšířit. Námám zkušenosti na to, abych mohl bojovat o stupně vítězů, ale pokud budu na Azorech do první osmičky, tak budu šťastný," říká Mark Wallenwein.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.