Pontus Tiedemand všechny zaujal svým výkonem na Rally Sweden, mladý Švéd se ale nenechává unést a soustřeďuje se pro letošní rok na šampionát JWRC.
O tom, že Pontus Tiedemand zaujal Malcolma Wilsona, jsme Vás již informovali. Hned 4. místo z kvalifikační zkoušky ve Švédsku bylo skvělé. I dalšími velmi rychlými časy na tratích RZ první etapy dokazoval mladík svůj talent. Jenže hned v sobotu ráno zastavila jeho účinkování v Rally Sweden porucha motoru.
"Musím přiznat, že jsem byl sám z našeho tempa trošku překvapený," říká třetí můj WRC Academy ročníku 2012. Pontus dodává, že sice doufá v další starty s vozem WRC, jeho prioritou pro letošní rok je ale šampionát JWRC, ve kterém bude startovat s vozem Ford Fiesta R2 na pneumatikách Hankook.
"Bylo by skvělé odjet ještě nějaké soutěže s vozem WRC. Momentálně ale musím dát dohromady program v JWRC. Myslím, že nejsme daleko od jeho finalizace," zakončil Tiedemand.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?