Pontus Tiedemand všechny zaujal svým výkonem na Rally Sweden, mladý Švéd se ale nenechává unést a soustřeďuje se pro letošní rok na šampionát JWRC.
O tom, že Pontus Tiedemand zaujal Malcolma Wilsona, jsme Vás již informovali. Hned 4. místo z kvalifikační zkoušky ve Švédsku bylo skvělé. I dalšími velmi rychlými časy na tratích RZ první etapy dokazoval mladík svůj talent. Jenže hned v sobotu ráno zastavila jeho účinkování v Rally Sweden porucha motoru.
"Musím přiznat, že jsem byl sám z našeho tempa trošku překvapený," říká třetí můj WRC Academy ročníku 2012. Pontus dodává, že sice doufá v další starty s vozem WRC, jeho prioritou pro letošní rok je ale šampionát JWRC, ve kterém bude startovat s vozem Ford Fiesta R2 na pneumatikách Hankook.
"Bylo by skvělé odjet ještě nějaké soutěže s vozem WRC. Momentálně ale musím dát dohromady program v JWRC. Myslím, že nejsme daleko od jeho finalizace," zakončil Tiedemand.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?