Proton zrušil start ve Švédsku - P.-G. Andersson tak nepojede svoji domácí soutěž MS v automobilových soutěžích - Rally Sweden. Tým to zdůvodnil tím, že se koncentruje na vývoj vozu kategorie R5 a nedostatkem dílů.
Švédská rally nefiguruje v letošním programu týmu Proton. "Ale rádi bychom se švédským fanouškům ukázali. Začít sezonu se skandinávským jezdcem na sněhu, to byl velkolepý vstup do sezony. Bohužel nám včas nedorazily důležité díly, a tak se soutěže nemůžeme zúčastnit," vysvětluje Chris Mellors, šéf týmu.
Právě jeho firma, MEM, je zodpovědná za stavbu závodních vozů malajské značky. V dílnách společnosti by se už mělo čile pracovat na vývoji vozu R5. Značka se navíc letos rozhodla plně koncentrovat své síly na Asijsko-Pacifický šampionát. "S testováním na novou sezonu brzy začneme na Novém Zélandu," dodává Mellors.
Kalendář APRC 2013:
17.-19.05. Rally of Whangarei14.-16.06. Rallye de Nouvelle Caledonie12.-14.07. International Rally of Queensland24.-26.08. Malaysian Rally27.-29.09. Rally Hokkaido02.-04.11. China Rally
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?