Robert Kubica vyloučil možný brzký návrat do F1, a tak to vypadá, že jej v rámci rekonvalescence čeká sezona v rally. Citroën Polákovi poskytl na 2 podzimní soutěže spičkově připravenou C4 WRC a podle jejich slov pracují na zajištění programu pro tohoto jezdce. Dnes svůj zájem oficiálně potvrdil také M-Sport.
Ve vozech WRC však pro Kubicu spočívá jeden problém. Řazení je na pravé straně a jeho zle pošramocená pravá ruka by nezvládla sekvenční řazení. Pro Roberta by tedy bylo zapotřebí předělat vůz tak, aby šlo řadit pádly pod volantem (jako u starých WRC), jenže to současná pravidla zakazují.
Jak Citroën tak M-Sport již ale FIA požádaly, aby jim umožnila své vozy DS3 WRC/Fiestu RS WRC modifikovat. Je možnost, že by Kubica jel s továrním vozem? Wilson na to odpověděl stejně jako na otázky ohledně jiných možných kandidátů na post dvojiky u M-Sportu: "Oznámení druhého jezdce se pokusíme odložit na co možná nejpozdější dobu. Myslím ale, že 14. prosince, kdy proběhne oficiální zápis týmu do WRC pro příští rok, již budeme vědět víc. Zbývá nám tudíž ještě pár dní."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?