Plány Nassera Al-Attiyaha spojit své sily v nové sezoně s týmem M-Sport a tudíž starty s vozem Ford Fiesta RS WRC jsou známé. Katařan teď ale prozradil, že by nejraději od Citroënu získal také Thierryho Neuvellea.
Příští týden by se měli k dalšímu kolo rozhovorů setkat Malcolm Wilson a Nasser Al-Attiyah. Téma je jasné - tým pro sezonu 2013. Po ztrátě peněz od Fordu hledá M-Sport partnera, který by dokázal spolufinancovat vývoj vozu. Tím by mohl být bohatý pouštní stát Katar, kterého na rallyové scéně zastupuje Nasser Al-Attiyah.
První kolo rozhovorů proběhlo na Kypru v rámci poslední soutěže IRC. Jenže od té doby se Nasser věnoval především projektu Dakar, ten byl v Paříži představen včera - pro jezdce tedy skvělá příležitost se v Evropě ještě chvilku zdržet a pokročit v jednáních.
Zatím sice ještě nejsou dojednáný detaily smlouvy, ale začíná se pomalu rýsovat, že by jedničkou týmu M-Sport měl být Mads Ostberg. O jménu druhého jezdce zatím nepadla zmínka, samotný Al-Attiyah by chtěl příští rok odjet 7 soutěží MS.
Novinkou ale je, že Al-Attiyahovi se zřejmě velmi zamlouvala spolupráce s Thierrym Neuvillem, kterého by teď rád uvítal u Fordu. Neuville zastupoval Katařana na soutěžích na Novém Zélandu a na Sardinii. Tím umožnil belgickému talentu sbírat cenné zkušenosti.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.