Plány Nassera Al-Attiyaha spojit své sily v nové sezoně s týmem M-Sport a tudíž starty s vozem Ford Fiesta RS WRC jsou známé. Katařan teď ale prozradil, že by nejraději od Citroënu získal také Thierryho Neuvellea.
Příští týden by se měli k dalšímu kolo rozhovorů setkat Malcolm Wilson a Nasser Al-Attiyah. Téma je jasné - tým pro sezonu 2013. Po ztrátě peněz od Fordu hledá M-Sport partnera, který by dokázal spolufinancovat vývoj vozu. Tím by mohl být bohatý pouštní stát Katar, kterého na rallyové scéně zastupuje Nasser Al-Attiyah.
První kolo rozhovorů proběhlo na Kypru v rámci poslední soutěže IRC. Jenže od té doby se Nasser věnoval především projektu Dakar, ten byl v Paříži představen včera - pro jezdce tedy skvělá příležitost se v Evropě ještě chvilku zdržet a pokročit v jednáních.
Zatím sice ještě nejsou dojednáný detaily smlouvy, ale začíná se pomalu rýsovat, že by jedničkou týmu M-Sport měl být Mads Ostberg. O jménu druhého jezdce zatím nepadla zmínka, samotný Al-Attiyah by chtěl příští rok odjet 7 soutěží MS.
Novinkou ale je, že Al-Attiyahovi se zřejmě velmi zamlouvala spolupráce s Thierrym Neuvillem, kterého by teď rád uvítal u Fordu. Neuville zastupoval Katařana na soutěžích na Novém Zélandu a na Sardinii. Tím umožnil belgickému talentu sbírat cenné zkušenosti.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?