Al-Attiyah chce pro M-Sport získat Neuville. Jedničkou týmu Ostberg?

Al-Attiyah, Nasser - Bernacchini, Giovanni
Al-Attiyah, Nasser - Bernacchini, Giovanni, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 23. listopadu 2012 15:37
Sdílej:

Plány Nassera Al-Attiyaha spojit své sily v nové sezoně s týmem M-Sport a tudíž starty s vozem Ford Fiesta RS WRC jsou známé. Katařan teď ale prozradil, že by nejraději od Citroënu získal také Thierryho Neuvellea.

Příští týden by se měli k dalšímu kolo rozhovorů setkat Malcolm Wilson a Nasser Al-Attiyah. Téma je jasné - tým pro sezonu 2013. Po ztrátě peněz od Fordu hledá M-Sport partnera, který by dokázal spolufinancovat vývoj vozu. Tím by mohl být bohatý pouštní stát Katar, kterého na rallyové scéně zastupuje Nasser Al-Attiyah. 

První kolo rozhovorů proběhlo na Kypru v rámci poslední soutěže IRC. Jenže od té doby se Nasser věnoval především projektu Dakar, ten byl v Paříži představen včera - pro jezdce tedy skvělá příležitost se v Evropě ještě chvilku zdržet a pokročit v jednáních.

Zatím sice ještě nejsou dojednáný detaily smlouvy, ale začíná se pomalu rýsovat, že by jedničkou týmu M-Sport měl být Mads Ostberg. O jménu druhého jezdce zatím nepadla zmínka, samotný Al-Attiyah by chtěl příští rok odjet 7 soutěží MS.

Novinkou ale je, že Al-Attiyahovi se zřejmě velmi zamlouvala spolupráce s Thierrym Neuvillem, kterého by teď rád uvítal u Fordu. Neuville zastupoval Katařana na soutěžích na Novém Zélandu a na Sardinii. Tím umožnil belgickému talentu sbírat cenné zkušenosti.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.