Citroën se rozhodne mezi Madsem Ostbergem a Danim Sordem. Z těchto dvou jezdců vybere týmového kolegu pro Mikko Hirvonena. Oznámení by mělo přijít dnes večer.
Francouzský tým hledá náhradníka za odcházejícího 9násobného mistra světa, Sébastiena Loeba. Teď na konci sezony se volba zúžila jen na dva kandidáty: Madse Ostberga a Daniho Sorda. Ostberg obsadil v konečném hodnocení letošní sezony 4. příčku, což je skvělý výsledek, uvážíme-li, že jezdil v privátním týmu. S Fiestou RS WRC se radoval z vítězství v Portugalsku.
Sordo, který odešel od Citroënu před dvěma lety doplnil tým Mini, absolvoval letos pouze vybrané soutěže. Svou rychlost demonstroval vítězstvím v 6 RZ během Katalánské rally. "Rozhodujeme se mezi Madsem a Danim. Chtěli jsme s definitivním stanoviskem počkat až do poslední soutěže. Ale nerozhodneme se pouze na základě výsledku této rally, oba jezdci mě během roku zaujali," říká Yves Matton, šéf Citroënu.
Po dnešní poslední RZ Sordo řekl: "Nevím, co bude příští rok. Jednáme s Citroënem, ale uvidíme. Vím, že Mads je hodně silný. Oba bychom byli schopni pro tým odvést dobrou práci, takže přeji hodně štěstí oběma."
Celou situaci komentoval také Ostberg: "Jednáme s Fordem, Citroënem i Mini. Myslím, že máme velmi dobrou šanci být v příštím roce v silném týmu, se kterým bychom mohli zažít dobrou sezonu."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.