Citroën se rozhodne mezi Madsem Ostbergem a Danim Sordem. Z těchto dvou jezdců vybere týmového kolegu pro Mikko Hirvonena. Oznámení by mělo přijít dnes večer.
Francouzský tým hledá náhradníka za odcházejícího 9násobného mistra světa, Sébastiena Loeba. Teď na konci sezony se volba zúžila jen na dva kandidáty: Madse Ostberga a Daniho Sorda. Ostberg obsadil v konečném hodnocení letošní sezony 4. příčku, což je skvělý výsledek, uvážíme-li, že jezdil v privátním týmu. S Fiestou RS WRC se radoval z vítězství v Portugalsku.
Sordo, který odešel od Citroënu před dvěma lety doplnil tým Mini, absolvoval letos pouze vybrané soutěže. Svou rychlost demonstroval vítězstvím v 6 RZ během Katalánské rally. "Rozhodujeme se mezi Madsem a Danim. Chtěli jsme s definitivním stanoviskem počkat až do poslední soutěže. Ale nerozhodneme se pouze na základě výsledku této rally, oba jezdci mě během roku zaujali," říká Yves Matton, šéf Citroënu.
Po dnešní poslední RZ Sordo řekl: "Nevím, co bude příští rok. Jednáme s Citroënem, ale uvidíme. Vím, že Mads je hodně silný. Oba bychom byli schopni pro tým odvést dobrou práci, takže přeji hodně štěstí oběma."
Celou situaci komentoval také Ostberg: "Jednáme s Fordem, Citroënem i Mini. Myslím, že máme velmi dobrou šanci být v příštím roce v silném týmu, se kterým bychom mohli zažít dobrou sezonu."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.