Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, po dnešní etapě prohlásil, že mladíci Evgeny Novikov a Ott Tänak hájí čest Fordu v soutěži. Jeho tovární jezdci, Petter Solberg a Jari-Matti Latvala, ze soutěže po vlastních chybách odstoupili.
Evgeny Novikov a Ott Tänak, tedy jezdci M-Sportu, drží v Itálii druhé a třetí místo. Také třetí mladík ve Fordu, Mads Ostberg, jel dobře, byl druhý, ale pak přišel o zadní diferenciál. "Zrovna jsem mluvil s Evgenym o jeho dni. Jeho dospělý výkon a rychlost, kterou dneska prokázal, byly absolutně skvělé," říká pro Autosport Malcolm Wilson.
"Jeho výkonnost během všech zkoušek byla skvělá, jel konzistentně a držel se uprostřed cesty. Svou práci dnes odvedl perfektně. To samé ale platí pro Otte a Madse. Škoda, že Mads měl problémy s vozem, jinak by to byl pro naše zákazníky skvělý den."
Poté Malcolm přiznal, že byl velmi frustrován, když oba jeho jezdci - Jari-Matti Latvala a Petter Solberg udělali chybu: "Pochopitelně, je to velmi frustrující. Petter měl skvělou pozici, také Jariho nebyla špatná. Latvala vyjel ven hned dvakrát, podruhé se tak stalo, když se podíval směrem dolů, aby zkontroloval, co se stalo z vozem při prvním výjezdu."
"Je to těžký konec za těžkým víkendem," zakončil boss Fordu. Jak Jari-Matti tak Petter v rámci systému Rally 2 odstartují do třetí etapy soutěže. Momentálně jsou klasifikování na 26. a 10. příčce.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?