Mads Ostberg vyhrál za podobných podmínek, jaké jsou v Itálii, svoji první rally ve WRC (Portugalsko 2012). Zde se mu podobný kousek pravděpodobně nepodaří. V jedné RZ ztratil 2 minuty, přesto může být na svůj výkon pyšný, jak je to možné?
Mads Ostberg je rád, že vůbec projel RZ 8, i když potřeboval o 2 minuty déle, než její vítěz, Mikko Hirvonen s Citroënem DS3 WRC. Jezdce týmu Adapta zpomalil problém s rozbitým zadním diferenciálem.
Nor měl proto z vozu pouze předokolku a propadl se ze 4. místa až na 7.: "Když zvážíme, jaký problém jsem měl, tak si myslím, že jsem zajel skvělou RZ. Dal jsem do toho vše a jsem spokojený. Tohle auto není postaveno jako předokolka." Mads Ostberg zaostal na 29,68 km dlouhé trati o 2:21,9s za vítězným časem Hirvonena.
Mads Ostberg je momentálně na 7. pozici za oběma továrními Fabiemi S2000 týmu Volkswagen. Mezi nimi je ještě jezdec MINI, Chris Atkinson.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?