Mads Ostberg vyhrál za podobných podmínek, jaké jsou v Itálii, svoji první rally ve WRC (Portugalsko 2012). Zde se mu podobný kousek pravděpodobně nepodaří. V jedné RZ ztratil 2 minuty, přesto může být na svůj výkon pyšný, jak je to možné?
Mads Ostberg je rád, že vůbec projel RZ 8, i když potřeboval o 2 minuty déle, než její vítěz, Mikko Hirvonen s Citroënem DS3 WRC. Jezdce týmu Adapta zpomalil problém s rozbitým zadním diferenciálem.
Nor měl proto z vozu pouze předokolku a propadl se ze 4. místa až na 7.: "Když zvážíme, jaký problém jsem měl, tak si myslím, že jsem zajel skvělou RZ. Dal jsem do toho vše a jsem spokojený. Tohle auto není postaveno jako předokolka." Mads Ostberg zaostal na 29,68 km dlouhé trati o 2:21,9s za vítězným časem Hirvonena.
Mads Ostberg je momentálně na 7. pozici za oběma továrními Fabiemi S2000 týmu Volkswagen. Mezi nimi je ještě jezdec MINI, Chris Atkinson.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?