Jarmo Mahonen má novou práci, od teď je v rámci FIA zodpovědný za rally. Jeho úkol je jasný, navrátit WRC jeho starý glanc.
Prezident WRC komise, Jarmo Mahonen, povýšil v rámci FIA na ředitele celé rally. Ve spolupráci s manažerkou WRC, Michele Moutonovou, bude jejich úkolem vymyslet novou strukturu rally.
"Stojíme na začátku nové a zajímavé éry rally sportu. S tímto týmem zvládneme výzvy, které tu jsou. Prioritou je vrátit MS jeho glanc. Dalším cílem je postavit jasnou a nákladově efektivní strukturu a nabídnout účastníkům z celého světa vývojový potenciál. I když teď prožíváme těžké časy, tak v rallysportu se toho děje hodně," řekl Jarmo Mahonen, v tiskové zprávě FIA.
Jarmo má s řízením již zkušenosti, v minulosti byl prezidentem finského autoklubu a organizátorem finské soutěže MS.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?