Kimi Räikkönen se chce vrátit do rally poté, co se uzavře jeho kapitola závodního pilota F1. Fin i přes svůj návrat do Formule 1 zůstává velkým fandou sportu, který je v jeho zemi nesmírně populární - rally.
V rozhovoru pro Autosport Fin řekl, že nechce, aby dvě sezony v MS - 2010 a 2011 zůstaly jeho posledními v soutěžním voze. Ale také naznačil, že by asi nezvažoval účast v kompletním mistrovství.
"Není to tak, že bych ztratil zájem o rally. Je to tak, že jsem celý svůj život závodil proti někomu na dráze. Když pak jezdíte jenom na čas, tak je to něco jiného. Užívám si závodění proti ostatním jezdcům. Je to důvod, proč jsem se rozhodl vrátit zpět do F1, abych mohl soutěžit s ostatními kolo na kolo. V rally jsem zažíval skvělé časy, ale svým způsobem mi chybělo toto soutěžení," vysvětluje Fin.
K návratu řekl: "Budu to dělat pro zábavu. Jedním z důvodů, proč jsem si chtěl vyzkoušet soutěže, bylo, abych zjistil, jestli na to mám a zvládnu to. Jsem ale velkým fanouškem. Vždy jsem věděl, že to bude obtížné, ale chtěl jsem poznat jak moc. Chtěl bych se ale v soutěžích zlepšit a pokusit se o to znovu. Je to něco, co můžu až budu trošku starší, opět dělat. Určitě se k tomu vrátím, až budu mít více času."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?