Ve Francii se představí prominentní osoba za volantem MINI John Cooper Works. Bude jím trojnásobný šampion FIA WTCC, Yvan Muller. Francouz usedne za volant MINI týmu Prodrive.
Yvan Muller se v říjnu hodlá zúčastnit rally v rámci MS. Francouz si i letos vyzkouší svoje dovednosti za volantem soutěžního vozu na Rally ve Francii, bude týmovým kolegou Daniho Sorda v týmu Prodrive. S touto informací dnes přišel francouzský server "Autohebdo.fr".
Start Mullera na této soutěži se už ale stává pomalu tradicí, v roce 2010 startoval s Xsarou WRC týmu Pettera Solberga. Až do svého odstoupení se držel v TOP10. Vloni vyměnil vůz kategorie WRC za auto S2000. V cíli byl klasifikován na 31. místě. Po soutěži ale řekl, že se chce vrátit s vozem WRC.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?