Chris Atkinson se vrací za volant Citroënu. Díky startu Nassera Al-Attiyaha na Olympiádě v Londýně dostává možnost se s DS3 WRC ukázat Australan. "Atko" se spolujezdcem Stéphanem Prévotem bude ve Finsku sbírat body za Katarský tým.
Nasser Al-Attiyah nemusel vynachat pouze soutěž na Novém Zélandu, chybět bude i ve Finsku. V srpnu je totiž na programu letní Olympiáda v Londýně. Jako náhradník byl oznámen Chris Atkinson.
"Nejlepší rally mistrovství a také nejlepší vůz šampionátu, to je skvělá možnost. Už se nemůžu dočkat, až si auto otestuji, abych si ho nastavil. Nechci tento start zveličovat, ale určitě mám vše potřebné k tomu, abych vyhrál," září Chris.
S touto DS3 Chris vyrazí...
Citroën mu přitom není uplně neznámým týmem. Po 4 letech za volantem továrního Subaru startoval v roce 2009 v Irsku s Citroënem C4 WRC v barvách Juniorského týmu. Letos ale také pravděpodobně zůstane pouze u jediného startu. Jen dodejme, že Atkinson startoval na Rally Mexico s Fordem Fiesta RS WRC.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?