Další podnik IRC se pojede další víkend v okolí San Marina. Seznam přihlášených.
Při počtu 39 posádek se může zdát, že se jedná o víkendovou jízdu veteránů, ale opak je pravdou. Sice chybí tým Škoda Motorsport. Hänninen jede, ve stejném termínu, Rally Bosphorus (ERC) , stejně jako hodně jedzců pravidelně startujících v IRC a také italské špičky.
Nicméně v San Marinu budou startovat Mikkelsen, Puskádi, Scandola a Wiegand, všichni Fabia S2000. Peugeoty 207 S2000 pojedou s jezdci Bonnefis a Reuche, Fiesty S2000 Basso, Flodin, Salo a Tamrazov. Takže se bude jistě na co dívat.
Jede taky několik maďarských jezdců, třeba Szabové, ale jedno jméno je známé i u nás. Je to populární Ital Paolo Diana, ale tentokrát nestartuje s historikem, ale s Renaultem New Clio Sport R3C
V poháru Subaru jsou přihlášeni Arai, Nikkara a Tempestini s Imprezami R4, Kangur bude zřejmě nejrychlejší dvoukolkou.
Mezi přihlášenými je i Tomáš Pletka s Tomášem Plachým a Citroenem DS3 R3T a pojedou Citroen Trophy
Seznam přihlášených najdete ZDE.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?