FOTO; Korejský výrobce automobilů míří zpět na scénu motorsportu a už příští rok by se měl zapojit do WRC. Tuto zprávu potvrdil serveru auto-motor-und-sport.de zdroj přímo z automobilky.
Podle těchto zpráv by měl Hyundai nasadit do WRC závodní verzi vozu i20 a následoval by tak příkladu Volkswagenu. Wolfsburští se v sezoně 2013 vrací do WRC s Polem R WRC.
Známí dodavatelé v oblasti motorsportu potvrdili, že si u nich Hyundai nechal vyrobit odpovídající díly pro WRC. Podle daného zdroje server píše také o tom, že prototyp by měl již být téměř hotový. Rallyová aktivita týmu by měla být řízena z centrály pro Evropu, která se nachází v Offenbachu.
Hyundai i20 v modernizované podobě
Hyundai závodl v MS v letech 2000-2003 avšak s nevalným úspěchem. Nakonec značka šampionát z finančních důvodů opustila. Teď má ale Hyundai jedinečnou šanci prezentovat svoji faceliftovanou i20 v přímé konfrontaci s Polem od Volkswagenu na trati.
Fotku jak by mohl závodní speciál vypadat naleznete zde. (zdroj: http://www.auto-motor-und-sport.de)
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?