FOTO; Korejský výrobce automobilů míří zpět na scénu motorsportu a už příští rok by se měl zapojit do WRC. Tuto zprávu potvrdil serveru auto-motor-und-sport.de zdroj přímo z automobilky.
Podle těchto zpráv by měl Hyundai nasadit do WRC závodní verzi vozu i20 a následoval by tak příkladu Volkswagenu. Wolfsburští se v sezoně 2013 vrací do WRC s Polem R WRC.
Známí dodavatelé v oblasti motorsportu potvrdili, že si u nich Hyundai nechal vyrobit odpovídající díly pro WRC. Podle daného zdroje server píše také o tom, že prototyp by měl již být téměř hotový. Rallyová aktivita týmu by měla být řízena z centrály pro Evropu, která se nachází v Offenbachu.
Hyundai i20 v modernizované podobě
Hyundai závodl v MS v letech 2000-2003 avšak s nevalným úspěchem. Nakonec značka šampionát z finančních důvodů opustila. Teď má ale Hyundai jedinečnou šanci prezentovat svoji faceliftovanou i20 v přímé konfrontaci s Polem od Volkswagenu na trati.
Fotku jak by mohl závodní speciál vypadat naleznete zde. (zdroj: http://www.auto-motor-und-sport.de)
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?