Bývalý mistr Evropy, Giandomenico Basso, lituje promarněné šance na vítězství na Tour de Corse. Ital, které bojoval o čelo s Danim Sordem, havaroval na spojovací etapě.
Giandomenico Basso, který po 2. RZ vedl, se sice o zkoušku později propadl o jednu příčku níže, nicméně ztráta na čelo byla minimální. Ale na spojovací etapě, která přiváděla účastníky do závěrečného servisu, se proti Italovi objevil protijedoucí vůz.
"Abychom zabránili nehodě, tak jsme museli vyjet až mimo cestu. Jenže mimo cestu byl kámen, který poničil řízení. Snažili jsme se pokračovat, ale byla poškozena i hnací řídel, takže jsme museli vůz odstavit. Nemůžu uvěřit tomu, co se stalo," smutní jezdec.
"Myslím, že jsme zde opravdu měli šanci vyhrát. Bojovali jsme s jezdci kalibru Daniho Sorda a Andrease Mikkelsena - to jsou velké hvězdy rally. Byla to velká šance a vím, že přijdou další, ale takováto smula je těžko akceptovatelná."
Basso, který vyhrál Mille Miglia Rally právě již s vozem Ford Fiesta RRC, letos nastupuje pouze k omezenému programu startů. Jeho dalším startem v IRC by měla být měla být rally Targa Florio, která se jede na Sicílii v příštím měsíci.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.