Bývalý mistr Evropy, Giandomenico Basso, lituje promarněné šance na vítězství na Tour de Corse. Ital, které bojoval o čelo s Danim Sordem, havaroval na spojovací etapě.
Giandomenico Basso, který po 2. RZ vedl, se sice o zkoušku později propadl o jednu příčku níže, nicméně ztráta na čelo byla minimální. Ale na spojovací etapě, která přiváděla účastníky do závěrečného servisu, se proti Italovi objevil protijedoucí vůz.
"Abychom zabránili nehodě, tak jsme museli vyjet až mimo cestu. Jenže mimo cestu byl kámen, který poničil řízení. Snažili jsme se pokračovat, ale byla poškozena i hnací řídel, takže jsme museli vůz odstavit. Nemůžu uvěřit tomu, co se stalo," smutní jezdec.
"Myslím, že jsme zde opravdu měli šanci vyhrát. Bojovali jsme s jezdci kalibru Daniho Sorda a Andrease Mikkelsena - to jsou velké hvězdy rally. Byla to velká šance a vím, že přijdou další, ale takováto smula je těžko akceptovatelná."
Basso, který vyhrál Mille Miglia Rally právě již s vozem Ford Fiesta RRC, letos nastupuje pouze k omezenému programu startů. Jeho dalším startem v IRC by měla být měla být rally Targa Florio, která se jede na Sicílii v příštím měsíci.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?