Bývalý mistr Evropy a Itálie, Giandomenico Basso, se vrací do IRC. Zde již v minulosti jezdil. Letos se představí s omezeným programem ve voze Ford Fiesta S2000. První soutěží bude Tour de Corse.
38letý Ital podepsal smlouvu s týmem A-Style. Zatím společně s týmem hledají další sponzory, kteří by podpořili jeho starty v IRC. Kromě Tour de Corse má zatím jezdec peníze na start na Rally Sanremo a Rally Sanmarino.
Giandomenico Basso vyhrál 4 soutěže IRC. Většinu své kariéry v tomto šampionátu absolvoval za volantem Abartu, objevil se také s Peugeotem nebo Protonem. Teď ho čeká nová výzva: Ford Fiesta S2000.
"Fiesta pro mě bude absolutně novým autem. Už se nemohu dočkat, až si vůz vyzkouším, snad to bude co nejdřív. Mým cílem je spolupracovat s týmem na tom, abychom byli schopni bojovat s lidmi na čele soutěží. Je to sice ambiciózní cíl, ale přesně proto jsme zde," říká Basso.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?