Bývalý mistr Evropy a Itálie, Giandomenico Basso, se vrací do IRC. Zde již v minulosti jezdil. Letos se představí s omezeným programem ve voze Ford Fiesta S2000. První soutěží bude Tour de Corse.
38letý Ital podepsal smlouvu s týmem A-Style. Zatím společně s týmem hledají další sponzory, kteří by podpořili jeho starty v IRC. Kromě Tour de Corse má zatím jezdec peníze na start na Rally Sanremo a Rally Sanmarino.
Giandomenico Basso vyhrál 4 soutěže IRC. Většinu své kariéry v tomto šampionátu absolvoval za volantem Abartu, objevil se také s Peugeotem nebo Protonem. Teď ho čeká nová výzva: Ford Fiesta S2000.
"Fiesta pro mě bude absolutně novým autem. Už se nemohu dočkat, až si vůz vyzkouším, snad to bude co nejdřív. Mým cílem je spolupracovat s týmem na tom, abychom byli schopni bojovat s lidmi na čele soutěží. Je to sice ambiciózní cíl, ale přesně proto jsme zde," říká Basso.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?