Rally Islas Canarias: Kopecký vítězem

Škoda
Škoda, foto: Škoda Auto
iAdam 16. března 2012 12:19
Sdílej:

AKTUALIZACE V CÍLI

Konečné pořadí:

Druhá a poslední etapa soutěže na Kanárských ostrovech dnes pokračovala 2 x třemi rychlostními zkouškami a celkovém úhrnu necelých sto kilometrů.

Hned v první zkoušce dopolední sekce se do vedení díky vyhrané zkoušce dostal před Kopecké, který vyhrál první etapu, Mikkelsen a díky třem prvním a dvou druhým časům tuto příčku držel až do poslední zkoušky.

Zbylé zkoušky, které Mikkelsen nevyhrál vyhrál Jan Kopecký a až do poslední zkoušky dnes tito dva továrnou podporovaní jezdci nebyli nikým poraženi. I to vypovídá, o jaký kus je Škoda oproti vesměs domácím jezdcům dále.

Pak ovšem přišel poslední šestnáctikilometrový měřený úsek a Mikkelsen náhle přišel o výkon motoru. Výsledkem bylo osmé místo v RZ a pád na druhé místo.

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Kopecký J. - Dresler P.  Škoda Fabia S2000 2:21:46,5  ---     2.   Mikkelsen A. - Floene O.  Škoda Fabia S2000   +28,3     3.   Fuster M. - AvianoI.  Porsche 911 GT3   +2:25,3     4.    Monzón L. - Déniz J.  Peugeot 207 S2000   +3:13,6     5.   Vallejo S. - Lopez Martin R.  Porsche 911 GT3    +3:25,2     6.   Wiegand S. - Gottschalk T.   Škoda Fabia S2000    +4:32,0     7.   Capdevila F. - Rivero D.  Ford Focus WRC   +5:55,1     8.   Perez J. - Velasco E.  Peugeot 207 S2000   +7:29,3     9.    Vinyes J. - Mercader J.  Suzuki Swift S1600   +9:00,3    10.   Antxustegui G. - Suarez G.  Suzuki Swift S1600   +9:18,9

 

Výsledky po RZ 3:

Podle očekávání se zatím vyvíjí druhý díl seriálu IRC na Kanárských ostrovech. Po třech dopoledních zkouškách je v čele tandem škodovek se složení Mikkelsen - Kopecký. Všechny dosud odjeté zkoušky projel nejrychleji vedoucí Mikkeslen, druhý čas patřil třikrát Janu Kopeckému, který zatím na Nora ztrácí 3,6 s.

Zajímavostí (alespoň pro českého diváka) jsou hned tři vozy Porsche 911 v první desítce, i když nejrychlejší z nich třetí Fuster ztrácí na vedoucího Mikkelsena po necelých padesáti odjetých kilometrech již přes 20 s.

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Mikkelsen A. - Floene O.  Škoda Fabia S2000 28:23,2  ---     2.   Kopecký J. - Dresler P.  Škoda Fabia S2000   +3,6     3.   Fuster M. - AvianoI.  Porsche 911 GT3   +20,2     4.    Monzón L. - Déniz J.  Peugeot 207 S2000   +31,3     5.   Gassner jr. H. - Wicha K.  Škoda Fabia S2000    +37,6     6.   Capdevila F. - Rivero D.  Ford Focus WRC    +38,4     7.   Vallejo S. - Lopez Martin R.  Porsche 911 GT3   +42,0     8.   Hevia A. - Iglesias A.  Škoda Fabia S2000   +46,1     9.    Wiegand S. - Gottschalk T.  Škoda Fabia S2000   +47,3    10.   Ares I. - Pintor J.  Porsche 911 GT3   +1:13,2
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.