AKTUALIZACE V CÍLI
Konečné pořadí:
Druhá a poslední etapa soutěže na Kanárských ostrovech dnes pokračovala 2 x třemi rychlostními zkouškami a celkovém úhrnu necelých sto kilometrů.
Hned v první zkoušce dopolední sekce se do vedení díky vyhrané zkoušce dostal před Kopecké, který vyhrál první etapu, Mikkelsen a díky třem prvním a dvou druhým časům tuto příčku držel až do poslední zkoušky.
Zbylé zkoušky, které Mikkelsen nevyhrál vyhrál Jan Kopecký a až do poslední zkoušky dnes tito dva továrnou podporovaní jezdci nebyli nikým poraženi. I to vypovídá, o jaký kus je Škoda oproti vesměs domácím jezdcům dále.
Pak ovšem přišel poslední šestnáctikilometrový měřený úsek a Mikkelsen náhle přišel o výkon motoru. Výsledkem bylo osmé místo v RZ a pád na druhé místo.
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Kopecký J. - Dresler P. Škoda Fabia S2000 2:21:46,5 --- 2. Mikkelsen A. - Floene O. Škoda Fabia S2000 +28,3 3. Fuster M. - AvianoI. Porsche 911 GT3 +2:25,3 4. Monzón L. - Déniz J. Peugeot 207 S2000 +3:13,6 5. Vallejo S. - Lopez Martin R. Porsche 911 GT3 +3:25,2 6. Wiegand S. - Gottschalk T. Škoda Fabia S2000 +4:32,0 7. Capdevila F. - Rivero D. Ford Focus WRC +5:55,1 8. Perez J. - Velasco E. Peugeot 207 S2000 +7:29,3 9. Vinyes J. - Mercader J. Suzuki Swift S1600 +9:00,3 10. Antxustegui G. - Suarez G. Suzuki Swift S1600 +9:18,9
Výsledky po RZ 3:
Podle očekávání se zatím vyvíjí druhý díl seriálu IRC na Kanárských ostrovech. Po třech dopoledních zkouškách je v čele tandem škodovek se složení Mikkelsen - Kopecký. Všechny dosud odjeté zkoušky projel nejrychleji vedoucí Mikkeslen, druhý čas patřil třikrát Janu Kopeckému, který zatím na Nora ztrácí 3,6 s.
Zajímavostí (alespoň pro českého diváka) jsou hned tři vozy Porsche 911 v první desítce, i když nejrychlejší z nich třetí Fuster ztrácí na vedoucího Mikkelsena po necelých padesáti odjetých kilometrech již přes 20 s.
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Mikkelsen A. - Floene O. Škoda Fabia S2000 28:23,2 --- 2. Kopecký J. - Dresler P. Škoda Fabia S2000 +3,6 3. Fuster M. - AvianoI. Porsche 911 GT3 +20,2 4. Monzón L. - Déniz J. Peugeot 207 S2000 +31,3 5. Gassner jr. H. - Wicha K. Škoda Fabia S2000 +37,6 6. Capdevila F. - Rivero D. Ford Focus WRC +38,4 7. Vallejo S. - Lopez Martin R. Porsche 911 GT3 +42,0 8. Hevia A. - Iglesias A. Škoda Fabia S2000 +46,1 9. Wiegand S. - Gottschalk T. Škoda Fabia S2000 +47,3 10. Ares I. - Pintor J. Porsche 911 GT3 +1:13,2Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?