Rally Islas Canarias: Kopecký vítězem

Škoda
Škoda, foto: Škoda Auto
iAdam 16. března 2012 12:19
Sdílej:

AKTUALIZACE V CÍLI

Konečné pořadí:

Druhá a poslední etapa soutěže na Kanárských ostrovech dnes pokračovala 2 x třemi rychlostními zkouškami a celkovém úhrnu necelých sto kilometrů.

Hned v první zkoušce dopolední sekce se do vedení díky vyhrané zkoušce dostal před Kopecké, který vyhrál první etapu, Mikkelsen a díky třem prvním a dvou druhým časům tuto příčku držel až do poslední zkoušky.

Zbylé zkoušky, které Mikkelsen nevyhrál vyhrál Jan Kopecký a až do poslední zkoušky dnes tito dva továrnou podporovaní jezdci nebyli nikým poraženi. I to vypovídá, o jaký kus je Škoda oproti vesměs domácím jezdcům dále.

Pak ovšem přišel poslední šestnáctikilometrový měřený úsek a Mikkelsen náhle přišel o výkon motoru. Výsledkem bylo osmé místo v RZ a pád na druhé místo.

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas
Ztráta na vedoucího     1.
  Kopecký J. - Dresler P.  Škoda Fabia S2000 2:21:46,5  ---     2.
  Mikkelsen A. - Floene O.  Škoda Fabia S2000   +28,3
    3.   Fuster M. - AvianoI.  Porsche 911 GT3   +2:25,3
    4.    Monzón L. - Déniz J.  Peugeot 207 S2000  
+3:13,6     5.   Vallejo S. - Lopez Martin R.  Porsche 911 GT3  
 +3:25,2     6.
  Wiegand S. - Gottschalk T.   Škoda Fabia S2000    +4:32,0     7.
  Capdevila F. - Rivero D.  Ford Focus WRC   +5:55,1
    8.   Perez J. - Velasco E.  Peugeot 207 S2000   +7:29,3
    9.    Vinyes J. - Mercader J.  Suzuki Swift S1600  
+9:00,3    10.   Antxustegui G. - Suarez G.  Suzuki Swift S1600  
+9:18,9

 

Výsledky po RZ 3:

Podle očekávání se zatím vyvíjí druhý díl seriálu IRC na Kanárských ostrovech. Po třech dopoledních zkouškách je v čele tandem škodovek se složení Mikkelsen - Kopecký. Všechny dosud odjeté zkoušky projel nejrychleji vedoucí Mikkeslen, druhý čas patřil třikrát Janu Kopeckému, který zatím na Nora ztrácí 3,6 s.

Zajímavostí (alespoň pro českého diváka) jsou hned tři vozy Porsche 911 v první desítce, i když nejrychlejší z nich třetí Fuster ztrácí na vedoucího Mikkelsena po necelých padesáti odjetých kilometrech již přes 20 s.

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího
    1.   Mikkelsen A. - Floene O.  Škoda Fabia S2000
28:23,2  ---     2.   Kopecký J. - Dresler P.  Škoda Fabia S2000
  +3,6
    3.   Fuster M. - AvianoI.  Porsche 911 GT3   +20,2
    4.    Monzón L. - Déniz J.  Peugeot 207 S2000   +31,3
    5.   Gassner jr. H. - Wicha K.  Škoda Fabia S2000    +37,6
    6.   Capdevila F. - Rivero D.  Ford Focus WRC
   +38,4     7.   Vallejo S. - Lopez Martin R.  Porsche 911 GT3
  +42,0
    8.   Hevia A. - Iglesias A.  Škoda Fabia S2000   +46,1
    9.    Wiegand S. - Gottschalk T.  Škoda Fabia S2000   +47,3
   10.   Ares I. - Pintor J.  Porsche 911 GT3   +1:13,2
Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.