Sébastien Loeb nachází pro svého nového týmového kolegu, Mikku Hirovnena, po zisku druhého místa ve Švédsku pouze slova chvály.
Mikko Hirovnen je teprve třetím jezdcem, kterému se podařilo Sébastiena Loeba ve Švédsku porazit. Před ním se to podařilo také Colinu McRaeovi (2003) a Sébastienu Ogierovi (2011). Loeb dokončil sněhovou rally na 6. místě, což sice neodpovídá plně jeho představám, ale alespoň mu to umožnilo pohlídat si vedení mezi jezdci.
Na svého nového kolegu Hirovnena pěje Francouz pouze slova chvály: "Mikko zajel fantastickou rally. Hájil čest Citroënu." Svým druhým místem Mikko Hirvonen dokázal, že může být Citroën DS3 WRC konkurenceschopný i na sněhu.
Loeb si dokázal zajistit 3 bonusové body z Power Stage, což vnímá jako jakési zadostiučinění: "Do Power Stage jsem vstupoval velmi motivovaný. Jel jsem absolutně naplno a chtěl jsem útočit. Dal jsem do toho vše. Myslím, že jsme s pneumatikami vyšli mnohem lépe než konkurence, která musela ještě během Power Stage bojovat s obutím."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?