Sébastien Loeb nachází pro svého nového týmového kolegu, Mikku Hirovnena, po zisku druhého místa ve Švédsku pouze slova chvály.
Mikko Hirovnen je teprve třetím jezdcem, kterému se podařilo Sébastiena Loeba ve Švédsku porazit. Před ním se to podařilo také Colinu McRaeovi (2003) a Sébastienu Ogierovi (2011). Loeb dokončil sněhovou rally na 6. místě, což sice neodpovídá plně jeho představám, ale alespoň mu to umožnilo pohlídat si vedení mezi jezdci.
Na svého nového kolegu Hirovnena pěje Francouz pouze slova chvály: "Mikko zajel fantastickou rally. Hájil čest Citroënu." Svým druhým místem Mikko Hirvonen dokázal, že může být Citroën DS3 WRC konkurenceschopný i na sněhu.
Loeb si dokázal zajistit 3 bonusové body z Power Stage, což vnímá jako jakési zadostiučinění: "Do Power Stage jsem vstupoval velmi motivovaný. Jel jsem absolutně naplno a chtěl jsem útočit. Dal jsem do toho vše. Myslím, že jsme s pneumatikami vyšli mnohem lépe než konkurence, která musela ještě během Power Stage bojovat s obutím."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?