Prodrive dále zůstává v MS i přes rozhodnutí Mini, že Prodrive ztratil status továrního týmu. Jeho tým i nadále povede Dani Sordo.
O plném rozsahu dnešního rozhodnutí se na internetu vedou obsáhlé diskuze. Nicméně stále zůstává možné, že by Prodrivem dosud nasazovaný tým, Mini World Rally Cahmpionship Team, bodoval mezi konstruktéry. To by mělo vyplívat z výjimky, kterou mu před sezonou udělila FIA.
Žádné vyjádření od Prodrivu ohledně toho, že ztrácí status továrního týmu, dnes odpoledne vydáno nebylo. Nicméně zdroj přímo z týmu pro britský Autosport řekl: "Ve Švédsku tento týden nikdo nepozná žádný rozdíl, náš Mini World Rally Championship Team zůstává stejný jako byl doposud. To se možná změní časem, stále to diskutujeme s FIA. Je bez debat, že Dani s námi zůstává v týmu a náš záměr nasazovat ho po zbytek sezony zůstává nezměněn."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?