Kimi Räikkönen by rád i po návratu do Formule 1 zůstal s rally v kontaktu. Fin uvažuje o možnosti jezdit soutěže rally.
Mistr světa F1 z roku 2007 ukončil svoji kariéru v MS v rally. Po dvou letech ve WRC se vrací "Iceman" do Formule 1. V sezoně 2012 bude startovat za tým Lotus. Soutěžáckou helmu ale ještě úplně na hřebík nepověsil, jak sám vysvětluje: "Rally mě zajímají stejně jako předtím."
Co víc, Kimi Räikkönen by si dokázal představit dvojitý paralelní program. "Kdyby se naskytla možnost, tak bych klidně s F1 jezdil i rally," říká jezdec Lotusu. Otázkou však je, nakolik je takový scénář realistický. "V budoucnu chci ale s rally určitě pokračovat. Miluji výzvu soutěžení na různých površích. Jednoduše se jedná o zcela jiný druh sportu."
Kimi se starým Lotusem při testu ve Valencii
Návrat do rally po ukončení kariéry F1 tedy není vyloučený. Zatím během své dvouleté kariéry ve WRC dokázal Kimi dokončit jednou v TOP5. Bylo to v Rally Turecko v sezoně 2010 - jednalo se o jeho teprve 4. soutěž s WRC.
Po dvouleté zkušenosti s rally Kimi dodává: "Je to zcela jednoznačně jedna z nejtěžších spotovních dispciplín, které jsem zkusil. Rychlost předních jezdců je neuvěřitelná." Kimi tím naráží především na Sébastiena Loeba, který v obou letech, kdy v rally působil, získal tituly (jeho 7. a 8.).
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?