Proton chtěl na Rally Monte Carlo zaujmout. Od čtvrté rychlostní zkoušky Per-Gunnar Andersson okupoval pozici v TOP10. Bohužel jeho Satria Neo nedlouho před cílem vzplála.
Letošní úvodní podnik MS začal pro tým Mellors Elliott Motorsport (MEM) velmi slibně. Per-Gunnar Andersson se se svým Protonem Satria Neo S2000 držel od začátku do svého konce na špici. Jednak byl na čele v hodnocení SWRC a také se od čtvrté rychlostní zkoušky držel v TOP 10 absolutně.
Pak však přišla studená sprcha, když jeho vůz zachvátil požár způsobný vytíkajícím benzínem. Stalo se to na předposlední sobotní zkoušce (do cíle zbývaly už jen dvě RZ včetně krátké Power Stage). Teď tým hledá příčinu.
"Momentálně jsme si celkem nejistí, co bylo vlastně příčinou. Díra v přívodu paliva byla docela dost v blízkosti konektoru, mohla to klidně být montážní chyba nebo to byla příčina delšího namáhání, které mohlo nastat na spojovací etapě. Není však důvod šířit fámy, že problém nastal odběrem benzínu, který provedli pořadatelé," řekl šéf týmu, Chris Mellors.
Nakonec Mellors dodal, že Satria S2000 byla poškozena pouze velmi minimálně. To samé auto bude při Rally Sweden pilotovat opět P.-G. Andersson.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.