Eyvind Brynildsen bude moci prokázat svůj talent ve Fordu Fiesta RS WRC. Při Rally Sweden nastoupí mladý Nor společně s Madsem Östbergem za Adaptu.
Švédští pořadatelé dali zelenou Eyvindovi pro změnu vozu pro nadcházející rally ve Švédsku. Talentovaný jezdec tak vymění Škodu Fabia S2000 za silnější Fiestu RS WRC týmu Adapta. S jeho vozem se před několika dny účastnil Mads Ostberg Mountain Rally. Fiesta teď musí být ještě přestavěna ze specifikace RRC (Regional Rally Car) na WRC (World Rally Car).
"Startovat s vozem WRC je snem každého rallyového jezdce a co může být lepší, než dělat to s mými 'sousedy'? Těší se Brynildsen z podpory rodiny Ostbergů. "V plánu máme 250 km testů, a tak bych měl být dobře připraven a doufám, že toto je teprve začátek a povede k dalším startům ve WRC. Pracujeme na tom, abychom sehnali potřebný budget."
Eyvind vloni v Řecku s Fabií S2000
Šéf týmu, Morten Ostberg, si je jistý, že se z pohledu týmu rozhodl pro nejlepší možnost. "Eyvind je jezdec s mezinárodním potenciálem. V posledním roce měl trochu smůlu. Pokusíme se ale štěstí přilákat opět na jeho stranu. Máme top mechaniky, kteří připravují auto, blízce spolupracujeme s M-Sportem a Mads bude mít svůj setup a svoje zkušenosti na své straně. Doufám a věřím, že je to začátek dlouhodobé spolupráce."
Rodina Ostbergů má ale na očích ještě úplně jinou výzvu. Konečně se utkají proti bratrům Solbergům, kteří bydlí ve Spydeberg, což je jen kousek od hlavního sídla firmy Ostbergů. "Nebude to jen lokální derby, ale také duel mezi stářím a mládím. Nakonec to sečtem a uvidíme, jestli se Mads a Eyvind dokáží prosadit proti Petterovi a Henningovi," zakončil Morten.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?