Eyvind Brynildsen bude moci prokázat svůj talent ve Fordu Fiesta RS WRC. Při Rally Sweden nastoupí mladý Nor společně s Madsem Östbergem za Adaptu.
Švédští pořadatelé dali zelenou Eyvindovi pro změnu vozu pro nadcházející rally ve Švédsku. Talentovaný jezdec tak vymění Škodu Fabia S2000 za silnější Fiestu RS WRC týmu Adapta. S jeho vozem se před několika dny účastnil Mads Ostberg Mountain Rally. Fiesta teď musí být ještě přestavěna ze specifikace RRC (Regional Rally Car) na WRC (World Rally Car).
"Startovat s vozem WRC je snem každého rallyového jezdce a co může být lepší, než dělat to s mými 'sousedy'? Těší se Brynildsen z podpory rodiny Ostbergů. "V plánu máme 250 km testů, a tak bych měl být dobře připraven a doufám, že toto je teprve začátek a povede k dalším startům ve WRC. Pracujeme na tom, abychom sehnali potřebný budget."
Eyvind vloni v Řecku s Fabií S2000
Šéf týmu, Morten Ostberg, si je jistý, že se z pohledu týmu rozhodl pro nejlepší možnost. "Eyvind je jezdec s mezinárodním potenciálem. V posledním roce měl trochu smůlu. Pokusíme se ale štěstí přilákat opět na jeho stranu. Máme top mechaniky, kteří připravují auto, blízce spolupracujeme s M-Sportem a Mads bude mít svůj setup a svoje zkušenosti na své straně. Doufám a věřím, že je to začátek dlouhodobé spolupráce."
Rodina Ostbergů má ale na očích ještě úplně jinou výzvu. Konečně se utkají proti bratrům Solbergům, kteří bydlí ve Spydeberg, což je jen kousek od hlavního sídla firmy Ostbergů. "Nebude to jen lokální derby, ale také duel mezi stářím a mládím. Nakonec to sečtem a uvidíme, jestli se Mads a Eyvind dokáží prosadit proti Petterovi a Henningovi," zakončil Morten.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?