Šampión SWRC si v příštím roce vyzkouší vůz kategorie S2000 v šampionátu SWRC. Novozélanďan oznámil program na rok 2012.
Po zisku titulu v SWRC se Hayden Paddon pro mnohé odborníky zařadil mezi velké talenty současnosti. Teď by Novozélanďan chtěl prokázat svoje kvality také v SWRC, startovat bude se Škodou Fabia S2000. "Je to pro mě fantastická možnost. Již před několika měsíci jsem mohl Škodu testovat a je to neuvěřitelné auto. S2000 je opravdové závodní auto," říká nadšeně Hayden.
Výběrem Škody Hayden sleduje dlouhodobé cíle, protože VW chce v roce 2012 se stejným vozem vyslat na start soutěží MS Sébastiena Ogiera. Pro Paddona je to tak ideální možnost, jak poměřit svoje síly s Francouzem a získat si pozornost VW. "Závodit proti němu je čest, ale zároveň výzva. Nebude to jednoduché, ale je pro mě dobrým měřítkem."
Fabii pro Paddona bude připravovat barcelonský tým ASM Motorsport a prvním závodem bude Švédsko.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?