Citroën potvrdil to, o čem se již delší dobu spekulovalo. Thierry Neuville dostane v roce 2012 možnost prokázat svůj talent v MS. V programu 22letého jezdce je devět soutěží.
Nejen Volkswagen se stará o mladé talenty. Ve Francii má podpora mladíků dlouhou tradici. V minulosti tak Citroën dostal na světovou scénu i Sébastiana Loeba, ze stejného programu vzešel také Sébastien Ogier. Mladší ze Sébastienů však tým Citroënu opouští, a tak francouzský tým doufá, že v mladém Belgičanovi, Thierrym Neuvillovi, najde adekvátní náhradu. Mladík bude příští rok startovat na minimálně devíti světových soutěžích s DS3 WRC. Pokud by vše šlo dobře, tak by si mohl ještě připsat starty ve Francii a Španělsku.
"Už od momentu, co jsem měl možnost testovat Citroën DS3 WRC, jsem snil o možnosti s ním závodit. Na Monte to tak bude vlastně poprvé a musím přiznat, že mám problém tomu uvěřit. Sezóna 2011 pro mě proběhla hodně dobře. Mohl jsem vyhrát dvě legendární soutěže a teď bych měl udělat další krok v kariéře. Jsem pyšný na to, že mi Citroën svěřil důvěru a udělám vše pro to, abych ji naplnil," říká Thierry Neuville.
Thierryho většina lidí poznala v IRC
"Již několik let sledujeme vývoj Thierryho a doufáme, že by mohl jít ve stopách Seba Loeba a Seba Ogiera. Přijde do týmu, který mu pomůže dělat další kroky a to by mělo přinést odpovídající výsledky. Z našeho pohledu již bylo na čase dát mu šanci v top lize. Teď je to na Thierrym, aby využil této možnosti," říká šéf Citroënu, Olivier Quesnel.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.