Hermann Gassner se rozhodl přes zimu změnit vůz ve své garáži. Místo Škody Fabia S2000, se kterou jezdil po boku Hänninena letos v SWRC, se tam objeví Mini John Cooper Woorks S2000.
Minulý týden testoval Gassner společně s Harrym Huntem, Craigem Breenem (vítězem WRC Academy) a Haydonem Paddonem (ten kvůli zranění přímo za volantem neseděl) Mini John Cooper Works S2000. Mladíci si vůz vyzkoušeli na testovací trati Prodrivu.
Především pro Hermanna Gassnera juniora to byl velmi důležitý test. 23letý jezdec by měl v příští sezoně nastupovat s vozem Mini S2000 (1,6l turbo motor s restriktorem 30mm) do SWRC. "Hned od začátku jsem se v Mini cítil velmi dobře. Určitě mi hodně pomůže fakt, že jsem na turbo vozech vyrostl," říká Hermann.
Přípravy na Monte Carlo už běží na plné obrátky. Gassner ještě čeká na potvrzení od spozonzora, společnosti Red Bull, a pak už startům s Mini v MS v roce 2012 nic nebrání v cestě. "Bylo by to hezké. Zatím není nic jistého. Na testu jezdil opravdu dobře, mě to ale tak moc nepřekvapilo. Několik posledních let jsem ho sledoval a vychovával," říká šéf týmu BRR, Raimund Baumschlager.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?