Petter Solberg se o víkendu na Motorshow v Boloni posadí asi naposledy za volant Citroënu DS3 WRC. Již několikrát dal najevo, že jako privátní jezdec dále pokračovat nebude.
Ex mistr světa Petter Solberg, který právě uplynulou sezonu absolvoval za volantem Citroënu DS3 WRC svého privátního týmu, se o víkendu na Motorshow v italské Boloni posadí asi naposledy za volant tohoto speciálu. V příští sezoně totiž chce jet jen v továrním týmu.
Tovární tým Citroënu již volno nemá, když od první rally, lednové Rally Monte Carlo, se vedle stálice Citroënu, Seba Loeba, posadí do druhého vozu Mikko Hirvonen. Místo, které po odchodu Fina vzniklo v týmu modrého oválu, který je řízen Malcolmem Wilsonem, je zatím stále volné. Solberg by ho samozřejmě bral.
"Pro příští rok mám jedinou šanci a ta leží u Malcolma. Už nechci být privátním jezdcem," řekl Nor pro Motorsport News. Původně se také často ozývaly hlasy, že by Petter mohl jít k VW a v roce 2012 závodit s Fabií S2000, ale po oznámení příchodu Seba Ogiera se tato možnost již jeví jako nepravděpodobná.
V rámci Motorshow v Boloni se každoročně vzpomíná na Attilia Bettegu, který v roce 1985 tragicky zahynul na Korzice. Vedle Pettera se zde představí také tovární jezdec Mini - Kris Meeke a potenciální týmový kolega Solberga od Fordu - Jari-Matti Latvala. Na startu však uvidíme také hvězdu MotoGP, Andreu Doviziosa, s Fordem Fiesta RS WRC.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.