Petter Solberg se o víkendu na Motorshow v Boloni posadí asi naposledy za volant Citroënu DS3 WRC. Již několikrát dal najevo, že jako privátní jezdec dále pokračovat nebude.
Ex mistr světa Petter Solberg, který právě uplynulou sezonu absolvoval za volantem Citroënu DS3 WRC svého privátního týmu, se o víkendu na Motorshow v italské Boloni posadí asi naposledy za volant tohoto speciálu. V příští sezoně totiž chce jet jen v továrním týmu.
Tovární tým Citroënu již volno nemá, když od první rally, lednové Rally Monte Carlo, se vedle stálice Citroënu, Seba Loeba, posadí do druhého vozu Mikko Hirvonen. Místo, které po odchodu Fina vzniklo v týmu modrého oválu, který je řízen Malcolmem Wilsonem, je zatím stále volné. Solberg by ho samozřejmě bral.
"Pro příští rok mám jedinou šanci a ta leží u Malcolma. Už nechci být privátním jezdcem," řekl Nor pro Motorsport News. Původně se také často ozývaly hlasy, že by Petter mohl jít k VW a v roce 2012 závodit s Fabií S2000, ale po oznámení příchodu Seba Ogiera se tato možnost již jeví jako nepravděpodobná.
V rámci Motorshow v Boloni se každoročně vzpomíná na Attilia Bettegu, který v roce 1985 tragicky zahynul na Korzice. Vedle Pettera se zde představí také tovární jezdec Mini - Kris Meeke a potenciální týmový kolega Solberga od Fordu - Jari-Matti Latvala. Na startu však uvidíme také hvězdu MotoGP, Andreu Doviziosa, s Fordem Fiesta RS WRC.
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.