Petter Solberg se o víkendu na Motorshow v Boloni posadí asi naposledy za volant Citroënu DS3 WRC. Již několikrát dal najevo, že jako privátní jezdec dále pokračovat nebude.
Ex mistr světa Petter Solberg, který právě uplynulou sezonu absolvoval za volantem Citroënu DS3 WRC svého privátního týmu, se o víkendu na Motorshow v italské Boloni posadí asi naposledy za volant tohoto speciálu. V příští sezoně totiž chce jet jen v továrním týmu.
Tovární tým Citroënu již volno nemá, když od první rally, lednové Rally Monte Carlo, se vedle stálice Citroënu, Seba Loeba, posadí do druhého vozu Mikko Hirvonen. Místo, které po odchodu Fina vzniklo v týmu modrého oválu, který je řízen Malcolmem Wilsonem, je zatím stále volné. Solberg by ho samozřejmě bral.
"Pro příští rok mám jedinou šanci a ta leží u Malcolma. Už nechci být privátním jezdcem," řekl Nor pro Motorsport News. Původně se také často ozývaly hlasy, že by Petter mohl jít k VW a v roce 2012 závodit s Fabií S2000, ale po oznámení příchodu Seba Ogiera se tato možnost již jeví jako nepravděpodobná.
V rámci Motorshow v Boloni se každoročně vzpomíná na Attilia Bettegu, který v roce 1985 tragicky zahynul na Korzice. Vedle Pettera se zde představí také tovární jezdec Mini - Kris Meeke a potenciální týmový kolega Solberga od Fordu - Jari-Matti Latvala. Na startu však uvidíme také hvězdu MotoGP, Andreu Doviziosa, s Fordem Fiesta RS WRC.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?