Po dvou letech v MS v automobilových soutěžích se vrací Fin, Kimi Räikkönen, do F1. "Iceman", jak zněla Kimiho přezdívka v F1, podepsal pro sezonu 2012 a 2013 týmu Lotus Renault.
Dva roky vydržel Kimi Räikkönen v rally, teď už vedou jeho kroky opět směr F1. Fin se totiž včera domluvil na dvouleté spolupráci s týmem Lotus Renault.
MS v rally tím ztrácí jedno z prominentních jmen, které s sebou od svého příchodu v roce 2010 přivedlo spoustu fanoušků. I když se totik vytoužený úspěch nedostavil, hodnotí dva roky v MS mlčenlivý Fin jako poučnou část své kariéry. Jenže letos v druhé polovině ztratil Kimi očividně motivaci závodit.
To bylo například poznat z neúčastí na Australské rally, do které byl Kimi původně přihlášen. To vyústilo ve vyloučení týmu "Ice 1 Racing" z hodnocení MS.
Kimi odjel v MS celkem 21 soutěží, 14 dokončil, získal 59 bodů, vyhrál jednu RZ a jeho nejlepším výsledkem bylo 5. místo z Turecka 2010.
Tip: přečtěte si také rozhovor s Kimim Räikkönenem, ve kterém popisuje, proč se vrátil do F1, a nebo oficiální prohlášení týmu Lotus Renault ke Kimiho příchodu.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?