Citroën se rozhodl dát šanci mladým jezdcům. Kevin Abbring a Thierry Neuville testovali dva dny Citroën DS3 WRC. Nešlo ale pouze o test mladíků a test nových dílů pro DS3 WRC, Citroën si také chtěl vyzkoušet práci s cizojazyčnými jezdci.
Na rozbitých cestách kolem Versaille testovali Kevin Abbring a Thierry Neuville dva dny Citroën DS3 WRC. Oba mladíci tak dostali dostatečnou možnost, aby si vyzkoušeli tým i vůz.
"Pro mne to bylo jako Vánoce a Velikonoce dohromady. S autem jsem najezdil asi tak 200 kilometrů a musím říct, že mě opravdu zaujalo, jak snadno se řídí," říká Abbring.
Citroën nevyužil testy obou mladíků pouze k vyzkoušení nových dílů pro sezonu 2012, ale také si chtěl vyzkoušet, jak budou technici a mechanici vycházet s jezdcem, který nemluví francouzsky s jasným odkazem na spolupráci s Mikkou Hirvonenem v nové sezoně, který bude prvním Finem v továrním týmu Citroënu.
"S mechaniky a techniky jsem měl mluvit pouze anglicky. Myslím, že byli s mými výkony spokojeny, byl to krásný zážitek," říká Kevin Abbring, který letos vyhrál Citroën Racing Trophy (šotolina).
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.