Citroën se rozhodl dát šanci mladým jezdcům. Kevin Abbring a Thierry Neuville testovali dva dny Citroën DS3 WRC. Nešlo ale pouze o test mladíků a test nových dílů pro DS3 WRC, Citroën si také chtěl vyzkoušet práci s cizojazyčnými jezdci.
Na rozbitých cestách kolem Versaille testovali Kevin Abbring a Thierry Neuville dva dny Citroën DS3 WRC. Oba mladíci tak dostali dostatečnou možnost, aby si vyzkoušeli tým i vůz.
"Pro mne to bylo jako Vánoce a Velikonoce dohromady. S autem jsem najezdil asi tak 200 kilometrů a musím říct, že mě opravdu zaujalo, jak snadno se řídí," říká Abbring.
Citroën nevyužil testy obou mladíků pouze k vyzkoušení nových dílů pro sezonu 2012, ale také si chtěl vyzkoušet, jak budou technici a mechanici vycházet s jezdcem, který nemluví francouzsky s jasným odkazem na spolupráci s Mikkou Hirvonenem v nové sezoně, který bude prvním Finem v továrním týmu Citroënu.
"S mechaniky a techniky jsem měl mluvit pouze anglicky. Myslím, že byli s mými výkony spokojeny, byl to krásný zážitek," říká Kevin Abbring, který letos vyhrál Citroën Racing Trophy (šotolina).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.