Také v následujícím roce pojede Andreas Mikkelsen pro Škodu UK v IRC. Nor má jasný cíl: Chce obhájit svůj titul.
Škoda UK zůstává v IRC i v příštím roce a spolu s ní také Andreas Mikkelsen. Britský importér vozů Škoda bude i nadále do IRC nasazovat vůz Škoda Fabia S2000, v němž uvidíme Andrease. Cíl je jasný: Mladík by měl svůj titul obhájit.
"Těším mě, že mi Škoda UK dala opět šanci. Teď se chci stát prvním jezdcem, který získá v IRC dva tituly," říká Mikkelsen. Pro Škodu UK to bude již třetí rok v IRC, vůz bude opět připravovat Škoda Motorsport a bude se jednat o poslední evoluci Fabie S2000. O nasazení se postará Škoda Rally Team Italia.
"Naše poslední sezona měla dramatické vrcholy a pády. Získat titul mezi jezdci je fantastické. Dokázalo to dosáhnout toho, čeho jsme chtěli: získali jsme nadšení a obdiv pro značku Škoda, pro naše zákazníky, pro naše prodejce a také spolupracovníky. Už se nemohu dočkat toho, jak to v roce 2012 dopadne," říká šéf Škody UK, Robert Hazelwood.
V Norsku už se mezitím spekuluje, že Mikkelsen nepojede pouze IRC, ale čeká jej také program ve WRC. V příští sezoně by se měl také účastnit testování Pola R WRC. Dokonce by mohl s novým autem nastoupit v rámci testů do nějaké soutěže.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.