Také v následujícím roce pojede Andreas Mikkelsen pro Škodu UK v IRC. Nor má jasný cíl: Chce obhájit svůj titul.
Škoda UK zůstává v IRC i v příštím roce a spolu s ní také Andreas Mikkelsen. Britský importér vozů Škoda bude i nadále do IRC nasazovat vůz Škoda Fabia S2000, v němž uvidíme Andrease. Cíl je jasný: Mladík by měl svůj titul obhájit.
"Těším mě, že mi Škoda UK dala opět šanci. Teď se chci stát prvním jezdcem, který získá v IRC dva tituly," říká Mikkelsen. Pro Škodu UK to bude již třetí rok v IRC, vůz bude opět připravovat Škoda Motorsport a bude se jednat o poslední evoluci Fabie S2000. O nasazení se postará Škoda Rally Team Italia.
"Naše poslední sezona měla dramatické vrcholy a pády. Získat titul mezi jezdci je fantastické. Dokázalo to dosáhnout toho, čeho jsme chtěli: získali jsme nadšení a obdiv pro značku Škoda, pro naše zákazníky, pro naše prodejce a také spolupracovníky. Už se nemohu dočkat toho, jak to v roce 2012 dopadne," říká šéf Škody UK, Robert Hazelwood.
V Norsku už se mezitím spekuluje, že Mikkelsen nepojede pouze IRC, ale čeká jej také program ve WRC. V příští sezoně by se měl také účastnit testování Pola R WRC. Dokonce by mohl s novým autem nastoupit v rámci testů do nějaké soutěže.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?