Od teď je již jasné, že v Abú Zabí nebude oznámeno podepsání smlouvy mezi Kimim Räikkönem a stájí Williams, jak se spekulovalo. Místo toho je vše stále otevřené.
Nedávno oznámil spoluvlastník Williamsu, Toto Wolff, že s Kimim vedou "seriozní" jednání. Kimi by se měl s Rubensem Barrichellem, Adrianem Sutilem, Valttermi Bottasem a Julesem Bianchim utkat o místo vedle Pastora Maldonada, který by díky velkým penězům v Venezuely měl mít pro rok 2012 místo jisté.
Situace momentálně vypadá tak, že se stále vedou jednání, tedy alespoň podle toho, co Kimi řekl pro 'Turn Sanomat'. "Mluvili jsme s nimi. Stále ještě není žádná smlouva. Nic se nezměnilo," říká pilot ohledně jeho nejisté budoucnosti.
Ačkoliv Kimi v F1 již dvě sezony nezávodí, tak by po případném návratu neměl strach z nových pneumatik Pirelli a pomůcek pro předjíždění. "Dělal jsem to věšinu mého života. Byla by velká výzva dělat něco nového. Z toho, co jsem viděl v televizi, tak se toho moc nezměnilo. Pneumatiky jsou největším rozdílem."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?