Očekává se, že se Intercontinental Rally Challenge (IRC) od roku 2013 spojí s European Rally Championship (Mistrovstvím Evropy). Šampionát by se měl jezdit pod jménem Mistrovství Evropy.
V kalendáři IRC na příští sezonu je pouze jedna soutěž mimo Evropu - soutěž na Azorech. Francois Ribeiro z francouzské televizní společnosti, Eurosport, která vlastní práva na IRC, říká: "Pravidelně se účastnící týmy našeho šampionátu si přejí, aby se jelo pokud možno co nejvíce v Evropě. Zde máme 125 milionů domácností, které mohou sledovat Eurosport, navíc se tím zlevní a zjednoduší logistika."
Riberio potvrdil budoucí nutnost změny jména, protože IRC již nebude mezikontinentální. V minulosti však hostilo závody například v Africe, Asii a J Americe. "Máme pro to plán, nepotřebujeme měnit jméno - potřebujeme mít nějaké vzrušující jméno."
Riberio připouští, že změna by neměla přijít dříve než v roce 2013: "Pro příští rok je už moc pozdě. Mistrovství Evropy již oznámilo své termíny, ale příjde to." IRC se proslavilo díky inovativnímu způsobu dělání živých televizních přenosů, které by mohly přinést značný boom pro ochabující Mistrovství Evropy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?