Očekává se, že se Intercontinental Rally Challenge (IRC) od roku 2013 spojí s European Rally Championship (Mistrovstvím Evropy). Šampionát by se měl jezdit pod jménem Mistrovství Evropy.
V kalendáři IRC na příští sezonu je pouze jedna soutěž mimo Evropu - soutěž na Azorech. Francois Ribeiro z francouzské televizní společnosti, Eurosport, která vlastní práva na IRC, říká: "Pravidelně se účastnící týmy našeho šampionátu si přejí, aby se jelo pokud možno co nejvíce v Evropě. Zde máme 125 milionů domácností, které mohou sledovat Eurosport, navíc se tím zlevní a zjednoduší logistika."
Riberio potvrdil budoucí nutnost změny jména, protože IRC již nebude mezikontinentální. V minulosti však hostilo závody například v Africe, Asii a J Americe. "Máme pro to plán, nepotřebujeme měnit jméno - potřebujeme mít nějaké vzrušující jméno."
Riberio připouští, že změna by neměla přijít dříve než v roce 2013: "Pro příští rok je už moc pozdě. Mistrovství Evropy již oznámilo své termíny, ale příjde to." IRC se proslavilo díky inovativnímu způsobu dělání živých televizních přenosů, které by mohly přinést značný boom pro ochabující Mistrovství Evropy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?