Kimi Räikkönen se v Rally de France moc nesvezl, svůj Citroën DS3 WRC musel odstavit na přejezdu k RZ3. Jak k tomu došlo, čtěte zde.
"Jel jsem pouze přímo po rovné cestě. Nevlnil jsem se zleva doprava, abych zahřál pneumatiky, nic takového, jen jsem jel. Cítil jsem náraz zezadu do auta, ale byl lehký, žádná velká rána. Když jsem se podíval do zpětného zrcátka, Raikkonen letěl do příkopu. Nevím, co se stalo," uvedl Henning Solberg, do jehož vozu Kimi zezadu naboural.
"Bylo to opravdu divné. Akorát jsem si zapínal pásy na startu rychlostní zkoušky, když do nás zezadu vrazil. Myslím, že asi na zlomek vteřiny nedával pozor nebo něco podobného," komentovala Finovu nehodu Solbergova navigátorka Ilka Minor.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?