Organizátori, tímy i diváci odrátavajú posledné hodiny pred štartom Rajdu Rzeszowski, súťaže zaratúvanej do majstrovstiev Poľska, Slovenska, Európskeho i Poľského Pohára.
Prípravy vo všetkých táboroch vrcholia. Ešte predtým, než sa posádky predvedú svojim priaznivcom na štartovom ceremoniáli, majú možnosť doladiť a vyskúšať si svoju techniku na testovacej rýchlostnej skúške - shakedowne.
Slávnostný štart sa uskutoční o 19:00 v historickom centre Rzeszowa. Zo súťažiacich bojujúcich v hodnotení majstrovstiev Slovenska, DMACK Tyres RALLY 2011, na ňom s určitosťou budú chýbať pôvodne prihlásení Roman Grendel s Bohumilom Černochom i Marek Špavelko s Gabrielou Szenderákovou, ktorí sa organizátorom ospravedlnili. Zvyšných 27 účastníkov slovenského šampionátu úspešne dorazilo do dejiska súťaže a absolvovali administratívne i technické preberanie.
Súťažiť sa začne až zajtra. Pozornosť budia najmä dvaja najväčší kandidáti na zisk slovenského majstrovského titulu - Jozef Béreš junior a Grzegorz Grzyb. Tí predviedli netradičnú rotáciu techniky. Slovák presedlal zo špeciálu Super 2000 na WRC (Škoda Fabia) a Poliak presne naopak. Wéercéčko vymenil za Peugeot 207 S2000. Komu zmena prospeje viac, prezradí zajtrajšia prvá etapa. V hre je spolu 60 bodov, keďže oba súťažné dni budú hodnotené samostatne.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.