Organizátori, tímy i diváci odrátavajú posledné hodiny pred štartom Rajdu Rzeszowski, súťaže zaratúvanej do majstrovstiev Poľska, Slovenska, Európskeho i Poľského Pohára.
Prípravy vo všetkých táboroch vrcholia. Ešte predtým, než sa posádky predvedú svojim priaznivcom na štartovom ceremoniáli, majú možnosť doladiť a vyskúšať si svoju techniku na testovacej rýchlostnej skúške - shakedowne.
Slávnostný štart sa uskutoční o 19:00 v historickom centre Rzeszowa. Zo súťažiacich bojujúcich v hodnotení majstrovstiev Slovenska, DMACK Tyres RALLY 2011, na ňom s určitosťou budú chýbať pôvodne prihlásení Roman Grendel s Bohumilom Černochom i Marek Špavelko s Gabrielou Szenderákovou, ktorí sa organizátorom ospravedlnili. Zvyšných 27 účastníkov slovenského šampionátu úspešne dorazilo do dejiska súťaže a absolvovali administratívne i technické preberanie.
Súťažiť sa začne až zajtra. Pozornosť budia najmä dvaja najväčší kandidáti na zisk slovenského majstrovského titulu - Jozef Béreš junior a Grzegorz Grzyb. Tí predviedli netradičnú rotáciu techniky. Slovák presedlal zo špeciálu Super 2000 na WRC (Škoda Fabia) a Poliak presne naopak. Wéercéčko vymenil za Peugeot 207 S2000. Komu zmena prospeje viac, prezradí zajtrajšia prvá etapa. V hre je spolu 60 bodov, keďže oba súťažné dni budú hodnotené samostatne.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?