Pred sebou máme už piate podujatie majstrovského seriálu DMACK Tyres Rally 2011 a s ním samozrejme aj seriál Súťaž Teamov. Tá uzrela svetlo sveta v tohtoročnej sezóne.
Skôr ako si povieme, ako sa tento seriál v priebehu sezóny vyvíja, povedzme si niečo o jej pravidlách. V rámci predpisov platných pre seriál Súťaž Teamov sa do hodnotenia môže prihlásiť hociktorý tím súťažiaci na konkrétnej súťaži. Samozrejme, ako pri každej súťaži, aj tu sú jasne stanovené pravidlá, ktoré hovoria, že do tejto súťaže môže každý tím prihlásiť maximálne dve vozidlá, pričom však iba jedno z nich môže mať poháňané obe nápravy. Rovnako ako pri posádkach je aj v rámci tejto súťaže každý súťažný deň bodovaný samostatne.
Rovnako ako na všetkých už ukončených rally súťažiach, aj v rámci štvrtej, čiže už ukončenej Beti Racing 3. Rally Lubeník pokračoval seriál Súťaž Teamov. Víťazom sa rovnako ako na tej predchádzajúcej, čiže tretej v sezóne stal Melico Racing Team. V Lubeníku sa do už spomínaného seriálu prihlásilo celkovo sedem tímov. Z nich si najväčší počet bodov, čiže štyridsaťštyri odviezol Melico Racing Team. Ten reprezentovala dvojica posádok. Prvou z nich bola posádka jazdiaca na Mitsubishi Lancer WRC, Jaroslav Melichárek – Richard Lasevič. Tá skončila v absolútnom hodnotení na druhom mieste. Druhou bola posádka Peter Jurečka – Matej Beťko súťažiaca na vozidle Renault Clio RS zaradenom v triede 8, ktorú táto dvojica vyhrala a zároveň im patrila aj šestnásta priečka v celkovom poradí. Druhé miesto v Súťaži Temaov patrilo v Lubeníku domácemu Beti Racing Teamu. Ten si zo súťaže odviezol tridsaťjeden bodov. Rovnaký počet dvadsaťpäť bodov a zároveň aj tretie miesto patrilo v Lubeníku Slovakia Rally System a Procar Speed Teamu.
V priebežnom hodnotení je v čele Súťaže Teamov Styllex motorsport s.r.o. so ziskom 157 bodov. Druhé miesto priebežného poradia patrí po štyroch súťažiach so ziskom 147 bodov Melico Racing Teamu a najlepšiu trojicu uzatvára Procar Speed Team na ktorého konte je 136 bodov.
Súťaž Teamov pokračuje už nadchádzajúci víkend na podujatí v poľskom meste Rzeszow.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.