Mini ukončilo testy

MINI
MINI, foto: www.prodrive.com
iM2 30. června 2011 15:30
Sdílej:

Mini Countryman WRC připravovaný společností Prodrive o uplynulém víkendu absolvoval v Německu kolem 1000 testovacích kilometrů.

Konec srpna se již blíží a Mini musí být na svůj první ostrý start při Rally Deutschland dobře připraveno. Krom toho ještě na tento speciál čekají soutěže na zpovněném povrchu ve Francii a ve Španělsku. Ohlasy po testu jsou pozitivní. Kris Meeke a Dani Sordo mohli o uplynulém víkendu ve vinicích na Moselou a ve vojenském prostoru Baumholder kolem známé RZ Panzerplatte najet kolem 1000 km bez žádných problémů.

"Před třemi týdny jsme měli dobrý test na San Remu. Tento týden jsme chtěli najít optimální set up pro Rally Deutschland. Chtěli jsme si také vytvořit strategii pro jednotlivé dny soutěže," říká šéfinženýr Dave Wilcock.

Také jezdec týmu, Kris Meeke, má z testu pozitivní pocit. "S tím, jak šly věci na San Remu jsem byl velice spokojený. Mohli jsme auto dále zlepšit. Pátek, sobota a neděle byly velmi rozdílné. Jednak se lišily cesty, stejně tak i počasí."

Kris Meeke měl v sobotu volno, když přenechal vůz svému kolegovi, Danimu Sordovi. Během toho, co Španěl jezdil ve vojenském prostoru Baumholder, se Kris vydal na Moto GP do Assenu, kde mohl jako co-pilot absolvovat pár kol v safety-caru.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.