Mini Countryman WRC připravovaný společností Prodrive o uplynulém víkendu absolvoval v Německu kolem 1000 testovacích kilometrů.
Konec srpna se již blíží a Mini musí být na svůj první ostrý start při Rally Deutschland dobře připraveno. Krom toho ještě na tento speciál čekají soutěže na zpovněném povrchu ve Francii a ve Španělsku. Ohlasy po testu jsou pozitivní. Kris Meeke a Dani Sordo mohli o uplynulém víkendu ve vinicích na Moselou a ve vojenském prostoru Baumholder kolem známé RZ Panzerplatte najet kolem 1000 km bez žádných problémů.
"Před třemi týdny jsme měli dobrý test na San Remu. Tento týden jsme chtěli najít optimální set up pro Rally Deutschland. Chtěli jsme si také vytvořit strategii pro jednotlivé dny soutěže," říká šéfinženýr Dave Wilcock.
Také jezdec týmu, Kris Meeke, má z testu pozitivní pocit. "S tím, jak šly věci na San Remu jsem byl velice spokojený. Mohli jsme auto dále zlepšit. Pátek, sobota a neděle byly velmi rozdílné. Jednak se lišily cesty, stejně tak i počasí."
Kris Meeke měl v sobotu volno, když přenechal vůz svému kolegovi, Danimu Sordovi. Během toho, co Španěl jezdil ve vojenském prostoru Baumholder, se Kris vydal na Moto GP do Assenu, kde mohl jako co-pilot absolvovat pár kol v safety-caru.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?