Šéf Protonu, Chris Mellors, řekl, že vnímá neúspěch na Ypres Rally jako promarněnou šanci na TOP10.
Giandomenico Basso havaroval na posledním podniku Intercontinental Rally Challenge během RZ7, v té době Ital bojoval se svým vozem Satria Neo Super 2000 o nejlepší desítku. P.G. Andersson začal sobotní etapu s dobrou vyhlídkou na finiš v nejlepší desítce, ale poté poškodil zavěšení u svého vozu a soutěž dokončil na místě 19.
"Opět jsme ukázali dobrou rychlost, ale díky několika chybám jsme nebyli schopni zhodnotit pokrok, který jsme učinili. Celý tým dobře ví, jak důležité pro nás je, abychom začali v IRC pravidelně sbírat body. Belgii vnímám jako ztracenou příležitost. Je to velmi těžká rally, zvláště pokud ji jede poprvé. Není to obyčejná asfaltová soutěž," popisuje Mellors.
"Situace je ještě daleko těžší, když panují proměnlivé podmínky. Kdyby se nám podařilo soutěž dokončit v nejlepší desítce, tak by to byl býval skvělý výsledek." Alespoň jedno pozitivum si Proton z Belgie odváží. Skutečnost, že Andersson soutěž dokončil, znamená, že Proton získal jeden bod do hodnocení značek.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?