Šéf Protonu, Chris Mellors, řekl, že vnímá neúspěch na Ypres Rally jako promarněnou šanci na TOP10.
Giandomenico Basso havaroval na posledním podniku Intercontinental Rally Challenge během RZ7, v té době Ital bojoval se svým vozem Satria Neo Super 2000 o nejlepší desítku. P.G. Andersson začal sobotní etapu s dobrou vyhlídkou na finiš v nejlepší desítce, ale poté poškodil zavěšení u svého vozu a soutěž dokončil na místě 19.
"Opět jsme ukázali dobrou rychlost, ale díky několika chybám jsme nebyli schopni zhodnotit pokrok, který jsme učinili. Celý tým dobře ví, jak důležité pro nás je, abychom začali v IRC pravidelně sbírat body. Belgii vnímám jako ztracenou příležitost. Je to velmi těžká rally, zvláště pokud ji jede poprvé. Není to obyčejná asfaltová soutěž," popisuje Mellors.
"Situace je ještě daleko těžší, když panují proměnlivé podmínky. Kdyby se nám podařilo soutěž dokončit v nejlepší desítce, tak by to byl býval skvělý výsledek." Alespoň jedno pozitivum si Proton z Belgie odváží. Skutečnost, že Andersson soutěž dokončil, znamená, že Proton získal jeden bod do hodnocení značek.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?