Šéf Protonu, Chris Mellors, řekl, že vnímá neúspěch na Ypres Rally jako promarněnou šanci na TOP10.
Giandomenico Basso havaroval na posledním podniku Intercontinental Rally Challenge během RZ7, v té době Ital bojoval se svým vozem Satria Neo Super 2000 o nejlepší desítku. P.G. Andersson začal sobotní etapu s dobrou vyhlídkou na finiš v nejlepší desítce, ale poté poškodil zavěšení u svého vozu a soutěž dokončil na místě 19.
"Opět jsme ukázali dobrou rychlost, ale díky několika chybám jsme nebyli schopni zhodnotit pokrok, který jsme učinili. Celý tým dobře ví, jak důležité pro nás je, abychom začali v IRC pravidelně sbírat body. Belgii vnímám jako ztracenou příležitost. Je to velmi těžká rally, zvláště pokud ji jede poprvé. Není to obyčejná asfaltová soutěž," popisuje Mellors.
"Situace je ještě daleko těžší, když panují proměnlivé podmínky. Kdyby se nám podařilo soutěž dokončit v nejlepší desítce, tak by to byl býval skvělý výsledek." Alespoň jedno pozitivum si Proton z Belgie odváží. Skutečnost, že Andersson soutěž dokončil, znamená, že Proton získal jeden bod do hodnocení značek.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?