Na víkendové Rally Acropolis se objevil také prezident Mezinárodní automobilové federace, FIA, Jean Todt. Promluvil o některých důležitých otázkách ohledně budoucnosti mistrovství světa. Mimo jiného řekl, že by chtěl opět závod v Africe.
Náročná soutěž v Řecku je přesně tím, co má bývalý soutěžák rád. Prezidentovi FIA se líbí soutěže, ve kterých hraje prim vytrvalost a odolnost. Todt, který se osobně zasadil o návrat Monte Carla do MS, byl potěšen návratem legendy do kalendáře WRC. Dalším jeho "snem" by bylo Abú Dhabí. Jean by totiž chtěl závodit někde na Blízkém Východu. Todt také nevylučuje návrat do Afriky. Evropské fandy rally však začal připravovat na to, že v budoucnu už v Evropě asi nebude tolik soutěží.
"Mistrovství světa by se mělo reprezentovat pokud možno na všech kontinentech a v rozdílných regionech. Vedle klasických soutěží by zde měly být také nové výzvy. MS by také mělo být častěji v Asii, Africe a Severní Americe. To ale také znamená, že v Evropě je teď až moc soutěží. Jsem si jistý, že už kalendář na sezonu 2013 bude nést tyto změny," řekl Todt.
Při své návštěvě v Řecku však Jean Todt nechtěl mluvit o tom, které evropské závody by měly mít nejistou budoucnost. Krom toho se také pro budoucnost plánují rozdílné formáty soutěží a jednotlivé závody by také měly být delší (až 800 měřených km). "To jsou jen některé z mnoha nápadů. V uplynulých měsících se MS v rally dobře vyvíjelo. Aktuálně již máme tři a za nějakou dobu budou čtyři výrobce. Máme také celosvětově vyrovnaný kalendář s rozdílnými soutěžemi. Abychom udrželi tento vývoj, tak budeme jako FIA spolupracovat s promotéry, pořadateli a výrobci."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?