Nasser Al-Attiyah v krátké době podepíše kontrakt s Volkswagenem pro starty v MS. Německý tým se snaží na svoji první sezonu s vozem WRC co nejlépe připravit, a tak od Finska nasadí tým s vozem Škoda Fabia S2000.
Vítěz rally Dakar spojí svoji budoucnost s Volkswagenem v MS v automobilových soutěžích. Katařan podepíše s německou značkou smlouvu při 24h na Nürburgringu, která se jede již tento víkend. "U Volkswagenu mám velmi dobré podmínky a jsem moc rád, že zůstanu členem týmu," řekl Nasser na Rally Akropolis.
Němci budou svoje Polo WRC nasazovat do WRC od roku 2013. V příštím roce je naplánu vývoj vozu, při kterém by měl hrát Nasser velmi významnou roli. "Naše auto bude schopné vyrazit na testovací trať poprvé v prosinci. Už se moc na tuto výzvu těším," poračuje Al-Attiyah.
Už v létě by ale měla začít pro Nassera práce pro Volkswagen. Od Rally Finland nasadí tým vůz Škoda Fabia S2000 do MS proto, aby si mechanici a celý tým zvykl na prostředí soutěží MS. Vedle Al-Attiyaha by měl startovat ve druhém voze nějaký mladý nadějný jezdec. Jezdci, kteří by přicházeli na pozici dvojky v úvahu, bude tým v průběhu léta kontaktovat. Po Finsku jsou v plánu ještě další čtyři rally.
Spolupráce s VW na programu MS znamená pro katarského jezdce konec na dálkových soutěžích. Pro letošního vítěze Dakaru to tedy nebylo žádné jednoduché rozhodnutí. Nasser doufá, že si ho VW ponechá i po vývojovém roce 2012 a s Polem WRC vyrazí na tratě opravdových rychlostních zkoušek MS. Pokud by se tak opravdu stalo, tak by byl první kokpit ze tří uvažovaných obsazený.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?