Nasser Al-Attiyah v krátké době podepíše kontrakt s Volkswagenem pro starty v MS. Německý tým se snaží na svoji první sezonu s vozem WRC co nejlépe připravit, a tak od Finska nasadí tým s vozem Škoda Fabia S2000.
Vítěz rally Dakar spojí svoji budoucnost s Volkswagenem v MS v automobilových soutěžích. Katařan podepíše s německou značkou smlouvu při 24h na Nürburgringu, která se jede již tento víkend. "U Volkswagenu mám velmi dobré podmínky a jsem moc rád, že zůstanu členem týmu," řekl Nasser na Rally Akropolis.
Němci budou svoje Polo WRC nasazovat do WRC od roku 2013. V příštím roce je naplánu vývoj vozu, při kterém by měl hrát Nasser velmi významnou roli. "Naše auto bude schopné vyrazit na testovací trať poprvé v prosinci. Už se moc na tuto výzvu těším," poračuje Al-Attiyah.
Už v létě by ale měla začít pro Nassera práce pro Volkswagen. Od Rally Finland nasadí tým vůz Škoda Fabia S2000 do MS proto, aby si mechanici a celý tým zvykl na prostředí soutěží MS. Vedle Al-Attiyaha by měl startovat ve druhém voze nějaký mladý nadějný jezdec. Jezdci, kteří by přicházeli na pozici dvojky v úvahu, bude tým v průběhu léta kontaktovat. Po Finsku jsou v plánu ještě další čtyři rally.
Spolupráce s VW na programu MS znamená pro katarského jezdce konec na dálkových soutěžích. Pro letošního vítěze Dakaru to tedy nebylo žádné jednoduché rozhodnutí. Nasser doufá, že si ho VW ponechá i po vývojovém roce 2012 a s Polem WRC vyrazí na tratě opravdových rychlostních zkoušek MS. Pokud by se tak opravdu stalo, tak by byl první kokpit ze tří uvažovaných obsazený.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?