Bryan Bouffier bude startovat během úvodního dne jako první na zkouškách Prime Yalta Rally, která je čtvrtým podnikem šampionátu Intercontinental Rally Challenge.
Bryan Bouffier spolu se svým spolujezdcem vyhráli jednu soutěž v IRC (letošní Monte-Carlo). Posádka spoléhající na služby Peugeotu 207 S2000 je favoritem na vítězství na ukrajinské soutěži. Na posádky čeká 261,87 měřených kilometrů.
Druhý bude startovat úřadující mistr IRC, Juho Hänninen se Škodou Fabia S2000, třetí pak pojede Andreas Mikkelsen. Prvních deset jezdců bude startovat po dvou minutách a zbývajících 24 pak po minutě.
Startovní pořadí první desítky:
1 Bryan Bouffier (FRA)/Xavier Panseri (FRA) Peugeot 207 S2000
2 Juho Hänninen (FIN)/Mikko Markkula (FIN) Škoda Fabia S2000
3 Andreas Mikkelsen (NOR)/Ola Fl?ene (NOR) Škoda Fabia S2000
4 Giandomenico Basso (ITA)/Mitia Dotta (ITA) PROTON Satria Neo S2000
5 PG Andersson (SWE)/Emil Axelsson (SWE) PROTON Satria Neo S2000
6 Marco Tempestini (ITA)/Dorin Pulpea (ROM) Peugeot 207 S2000
7 Jan Kopecký (CZE)/Petr Starý (CZE) Škoda Fabia S2000
8 Thierry Neuville (BEL)/Nicolas Gilsoul (BEL) Peugeot 207 S2000
9 Guy Wilks (GBR)/Phil Pugh (GBR) Peugeot 207 S2000
10 Toni Gardemeister (FIN)/Tapio Suominen (FIN) Škoda Fabia S2000
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.