Bryan Bouffier bude startovat během úvodního dne jako první na zkouškách Prime Yalta Rally, která je čtvrtým podnikem šampionátu Intercontinental Rally Challenge.
Bryan Bouffier spolu se svým spolujezdcem vyhráli jednu soutěž v IRC (letošní Monte-Carlo). Posádka spoléhající na služby Peugeotu 207 S2000 je favoritem na vítězství na ukrajinské soutěži. Na posádky čeká 261,87 měřených kilometrů.
Druhý bude startovat úřadující mistr IRC, Juho Hänninen se Škodou Fabia S2000, třetí pak pojede Andreas Mikkelsen. Prvních deset jezdců bude startovat po dvou minutách a zbývajících 24 pak po minutě.
Startovní pořadí první desítky:
1 Bryan Bouffier (FRA)/Xavier Panseri (FRA) Peugeot 207 S2000
2 Juho Hänninen (FIN)/Mikko Markkula (FIN) Škoda Fabia S2000
3 Andreas Mikkelsen (NOR)/Ola Fl?ene (NOR) Škoda Fabia S2000
4 Giandomenico Basso (ITA)/Mitia Dotta (ITA) PROTON Satria Neo S2000
5 PG Andersson (SWE)/Emil Axelsson (SWE) PROTON Satria Neo S2000
6 Marco Tempestini (ITA)/Dorin Pulpea (ROM) Peugeot 207 S2000
7 Jan Kopecký (CZE)/Petr Starý (CZE) Škoda Fabia S2000
8 Thierry Neuville (BEL)/Nicolas Gilsoul (BEL) Peugeot 207 S2000
9 Guy Wilks (GBR)/Phil Pugh (GBR) Peugeot 207 S2000
10 Toni Gardemeister (FIN)/Tapio Suominen (FIN) Škoda Fabia S2000
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.