Giandomenico Basso má ve svém programu v IRC další start začátkem června na Jalta Rally. Ital spoléhá na to, že bude jeho Proton konkurenceschopný.
Dvojnásobný mistr Evropy, Giandomenico Basso, se připravuje na svůj další start v IRC, kterým bude Jalta Rally od 2. do 4. června. Té se zúčastní samozřejmě s Protonem. 37letý Ital se původně musel obávat o svůj kokpit pro letošní rok, nicméně pak přišla nabídka od Protonu pro IRC, ve kterém v roce 2006 vybojoval titul.
Na Kanárských ostrovech jel Basso poprvé se speciálem Satria Neo S2000. Tehdy dojel devátý, ale teď je přesvědčený, že soutěž na Ukrajině dopadne pro něj i Proton lépe. "Můj první dojem z auta byl dobrý. Je jasné, že je před námi hodně práce. Auto ale reaguje dobře na jednotlivé změny. Na Kanárských ostrovech by auto mělo sedět mému stylu," řekl Basso.
Šéf Protonu, Chris Mellors, žene vývoj vozu dopředu a Giandomenico vidí mezi ním a Chrisem určité podobnosti. "Stejně jako já je Chris někdo, kdo do toho dává celé své srdce. Mně je jedno, jestli budu bojovat o TOP10 nebo o špici, pokud do toho dám to nejlepší a budu na to tlačit, jak jen to půjde. Snažím se z auta dostat to nejlepší."
O nadcházející soutěži na Ukrajině se Ital také zmínil. "Už se těším, až zase budu závodit v šampionátu, který mám rád a ve kterém se cítím dobře." Proton na soutěž vyšle hned tři speciály. Vedle Bassa se na start postaví i Per-Gunnar Andersson a Ukrajinec, Alexander Saliuk.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?