Giandomenico Basso má ve svém programu v IRC další start začátkem června na Jalta Rally. Ital spoléhá na to, že bude jeho Proton konkurenceschopný.
Dvojnásobný mistr Evropy, Giandomenico Basso, se připravuje na svůj další start v IRC, kterým bude Jalta Rally od 2. do 4. června. Té se zúčastní samozřejmě s Protonem. 37letý Ital se původně musel obávat o svůj kokpit pro letošní rok, nicméně pak přišla nabídka od Protonu pro IRC, ve kterém v roce 2006 vybojoval titul.
Na Kanárských ostrovech jel Basso poprvé se speciálem Satria Neo S2000. Tehdy dojel devátý, ale teď je přesvědčený, že soutěž na Ukrajině dopadne pro něj i Proton lépe. "Můj první dojem z auta byl dobrý. Je jasné, že je před námi hodně práce. Auto ale reaguje dobře na jednotlivé změny. Na Kanárských ostrovech by auto mělo sedět mému stylu," řekl Basso.
Šéf Protonu, Chris Mellors, žene vývoj vozu dopředu a Giandomenico vidí mezi ním a Chrisem určité podobnosti. "Stejně jako já je Chris někdo, kdo do toho dává celé své srdce. Mně je jedno, jestli budu bojovat o TOP10 nebo o špici, pokud do toho dám to nejlepší a budu na to tlačit, jak jen to půjde. Snažím se z auta dostat to nejlepší."
O nadcházející soutěži na Ukrajině se Ital také zmínil. "Už se těším, až zase budu závodit v šampionátu, který mám rád a ve kterém se cítím dobře." Proton na soutěž vyšle hned tři speciály. Vedle Bassa se na start postaví i Per-Gunnar Andersson a Ukrajinec, Alexander Saliuk.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?