Walter Röhrl byl společně se svým spolujezdcem, Hannu Mikkolou, uveden do síně slávy v muzeu Mobilia Classics ve finském městě Kangasala.
Walter Röhrl a Finsko, to je speciální dvojice. Soutěže MS ve Finsku se sice letos bývalý mistr světa nezúčastní, ale přesto bude ve Finsku jeho počínání sledováno. Byl totiž společně se svým spolujezdcem, Hannu Mikkolou uveden do síně slávy Mobilia Classics Museum, které se nachází ve městě Kangasala.
Röhrl vyhrál 14 soutěží MS, z toho hned čtyřikrát s rozdílnými vozy na Monte Carlu. Ve Finsku má však pouhý jeden start. Navíc tehdejší start na Arctic-Rally ukončily problémy s motorem. "Byl jsem překvapen tím, kolik lidí přišlo, aby se se mnou potkalo," řekl Walter.
Na otázku, proč se nezúčastnil více soutěží 1000 jezer, odpověděl: "Na tak velkém počtu skoků jsem se necítil zrovna nejlépe. Rád bych na těchto výborných tratích závodil, ale myšlenka na neustále skákající auto se mi nelíbí."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?