Walter Röhrl byl společně se svým spolujezdcem, Hannu Mikkolou, uveden do síně slávy v muzeu Mobilia Classics ve finském městě Kangasala.
Walter Röhrl a Finsko, to je speciální dvojice. Soutěže MS ve Finsku se sice letos bývalý mistr světa nezúčastní, ale přesto bude ve Finsku jeho počínání sledováno. Byl totiž společně se svým spolujezdcem, Hannu Mikkolou uveden do síně slávy Mobilia Classics Museum, které se nachází ve městě Kangasala.
Röhrl vyhrál 14 soutěží MS, z toho hned čtyřikrát s rozdílnými vozy na Monte Carlu. Ve Finsku má však pouhý jeden start. Navíc tehdejší start na Arctic-Rally ukončily problémy s motorem. "Byl jsem překvapen tím, kolik lidí přišlo, aby se se mnou potkalo," řekl Walter.
Na otázku, proč se nezúčastnil více soutěží 1000 jezer, odpověděl: "Na tak velkém počtu skoků jsem se necítil zrovna nejlépe. Rád bych na těchto výborných tratích závodil, ale myšlenka na neustále skákající auto se mi nelíbí."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?