Nadchádzajúci víkend po dlhých dvadsiatich piatich rokoch odštartuje Rally Tríbeč, súťaž ktorej centrom bude mesto Topoľčany. Práve v tomto meste má domovské sídlo aj Melico Racing Team.
Ak by sme sa obzreli dozadu v každom meste v ktorom kedy odštartovala rally súťaž sa na štarte objavila aj domáca posádka. Niekedy ich bolo viac, niekedy menej. V prípade Rally Tríbeč však s prívlastkom „domáci“ môžeme označiť iba jednu, jedinú posádku. Tou je Jaro Melichárek s Rišom Lasevičom. Rovnako ako na všetkých súťažiach v minulom, ale aj tomto roku sa predstavia s vozidlom Mitsubishi Lancer WRC05. „Na domácej pôde sa vždy najhoršie jazdí. Okolo tratí súťaže stojí veľké množstvo domácich fanúšikov a to trochu človeku zväzuje ruky. Napriek tomu sa budeme s Rišom snažiť o čo najlepší výkon. Samozrejme nezabudneme ani na divákov, ktorých by sme radi zabavili peknými prejazdmi. Dúfam, že ťarcha domáceho prostredia s prvými súťažnými metrami opadne a bude sa nám dariť,“ vyjadril Jaro Melichárek svoje pred štartovné pocity.
Rally Tríbeč odštartuje už v piatok podvečer predstavením súťažiacich na štartovej rampe. Tá bude umiestnená na parkovisku pred Spoločenským domom na námestí Ľudovíta Štúra. V sobotu o ôsmej hodine vyštartujú posádky už „naostro“ na trať. Divácky zaujímavý bude hlavne mestský okruh, ktorý v rámci súťaže absolvujú posádky tri krát. Okrem tejto atraktívnej rýchlostnej skúšky je pre divákov počas piatkového večera, ale sobotňajšej súťaže pripravený bohatý kultúrny program. Prvú posádku na cieľovej rampe privítajú diváci v sobotu o 18-tej hodine.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.